Chiar și atunci când sunt în termene avansate de sarcină, vedetele din România apelează la serviciile lui. Vorbim despre Sergiu Sandu - un tânăr de peste Prut, care își ajută clienții să atingă cele mai bune versiuni fizice ale lor. Și cum alimentația influențează în proporție de 80% felul în care slăbim, tânărul s-a specializat și în nutriție, ghidându-și clienții și la acest capitol.

Sergiu Sandu este o adevărată forță motrice atât în viața reală, cât și pe rețelele sociale. Am reușit să îi descoperim performanțele atunci când acesta a devenit antrenorul personal al Oanei Matache – sora mai mică a Deliei, însărcinată în câteva luni, care și-a propus „să arate mai bombă ca niciodată”.

Tânărul este absolvent al Școlii de Fitness Move On, fiind specializat în bazele condiționării cardio-fitness și cardio – respiratorii, antrenamente de forță și funcționale. De asemenea este și tehnician nutriționist, absolvind Fitness Scandinavia. Sergiu este fost sportiv de performanță, a făcut kick boxing și kyokushin timp de 12 ani. Citatul care îl reprezintă cel mai mult este semnat de Aristotel – „Nimic nu-l epuizează și nu-l ruinează mai mult pe om decât inactivitatea fizică permanentă”.

Pe pagina sa de Instagram, unde este urmărit de câteva mii de fani, Sergiu publică nu doar fragmente video de la antrenamente, ci și idei de mese și gustări sănătoase și potrivite celor care au grijă de forma lor fizică. Mai jos, vedeți 5 dintre ele:

Ouă fierte, avocado, roșii, ardei și semințe de dovleac:

Pâine integrală, pastă de avocado, castravete și somon:

Felii de orez expandat, ouă moi, avocado și roșii:

Iaurt, zmeură, semințe de migdal, semințe de in:

Iaurt, răchițele uscate, goji, semințe de chia:

Piept de pui, castraveți, olive, roșii cherry, ceapă verde, pastă de verdeață:

Ardei, roșii și ciuperci la grătar, cu multă verdeață:

Pâine integrală, pastă de avocado, un ou ușor prăjit:

Clătite slabe în calorii, avocado, olive și roșii:

Pâine integrală, brânză degresată, somon și felii de lămâie:

Terci de ovăz, kiwi, grapefruit și fulgi de cocos:

Telemea, ouă fierte, ardei, roșii și castraveți:

Salată de roșii, rodii, ceapă și multă verdeață:

Iaurt, semințe de chia, semințe de dovleac, avocado:

Omletă cu ciuperci, roșii, telemea, măsline și castraveți:

Foto: instagram.com/sergiu_sandu