Traversăm o perioada provocătoare și chiar tulbure pentru mulți dintre noi. În fiecare zi avem provocări din ce în ce mai mari: cum să găsim echilibrul între business sau job și familie, cum reușim și la muncă și cu tot ce e de făcut în casa, cum să facem față la toate activitățile zilnice, cum să găsești puțin timp să te relaxezi în toata atmosfera aceasta de panică. Dacă niciuna dintre metodele pe care ți le propunem nu merge, apelează la o cură cu Nervoheel – un preparat natural și inofensiv. Mai multe detalii urmează.

Exerciții de respirație

Aceste exerciții nu sunt doar pentru perioadele ședințelor de meditație, ci și în alte momente ale zile. Respirația reprezintă una dintre cele mai eficiente metode de calmare. În timp ce faci exerciții de respirație, este obligatoriu să inspiri pe nas și să expiri pe gură. Iată două exerciții de respirație pe care le poți pune în practică pentru relaxare. Primul dintre ele presupune să inspiri și să expiri, consecutiv, timp de 10-15 secunde. După, luați o pauză de 10-20 de secunde și reluați ceea ce ați făcut prima oară. Pentru cel de-al doilea exercițiu va fi nevoie să inspiri adânc, numărând în gând până la cinci, după care să ții respirația timp de cinci secunde, iar apoi să expiri ușor, tot până la cinci. Fă 5-10 repetări și o să observi cum ți se relaxează mușchii.

Pauzele lungi și dese – cheia marilor succese

Nici foarte lungi, însă dese – chiar se recomandă. Când ești la serviciu, încearcă să faci o pauză de zece minute la fiecare oră petrecută pe scaun, la biroul de lucru. Pur și simplu mergi prin sediu sau, mai bine, ieși afară din clădirea în care ai biroul și plimbă-te. Profită de pauză că să dai un telefon persoanei iubite sau unui prieten bun, cu care nu ai mai vorbit de ceva timp. Folosește pauzele și ca să îți aduci aminte de vacanțele sau escapadele pe care le-ai făcut recent. Ia pauze și când ești acasă și desfășori anumite activități cu o durată de câteva ore. Utilizează același principiu ca și când ai fi la birou. Un pahar de apă sau un fruct este la fel de binevenit.

Răsfață corpul

Nu doar mintea resimte stresul, ci și fizicul. Prin urmare, când te simți tensionat (/ă) caută orice metodă de a-ți răsfăța corpul. Un masaj, o ședință la SPA, sau o baie lungă pot fi uimitor de relaxante. Pentru că relaxarea să fie completă, aprinde câteva lumânări în jurul căzii și adăugă niște uleiuri esențiale. După ce ieși din baie, ai grijă să hidratezi foarte bine pielea. Completează momentele de răsfăț cu o cină delicioasă, comandată de la restaurantul preferat.

O altă sugestie pentru relaxarea corpului este să te întinzi în fotoliu sau în pat, cu o pătură catifelată și să citești ceva ce îți face plăcere, în timp ce bei un ceai de mușețel. Sau, dacă nu dorești să citești poți, pur și simplu, să stai în pat și să te bucuri de mirosul așternuturilor curate.

Ascultă muzică de relaxare sau un podcast bun

Cea mai bună muzică de relaxare este aceea care te ajută să scapi de stres. Poți asculta muzică de relaxare la serviciu, acasă, în timp ce beneficiezi de o sesiune de masaj pe fotoliul din sufragerie sau când te plimbi prin parc. YouTube este plin de playlisturi întregi cu melodii relaxante: „muzica de relaxare antistres”, „muzica de liniștire a minții”, „muzica de relaxare chinezească”, „muzică de liniștire”, muzică relaxantă de lucru”, „muzică calmă” și „muzica clasică de relaxare”. Muzică are nenumărate beneficii pentru oameni. Ea ne ajută să fim mai fericiți, diminuează stresul, luptă cu depresia și ne ajută să învățăm lucruri noi. Cu același succes te poate relaxa un podcast bun sau orice alt conținut audio pe care îl preferi.

Gândește mereu pozitiv

Una dintre nenumăratele tehnici de relaxare foarte eficientă este gândirea pozitivă. Aceasta nu este despre dorințe, ci despre a profita la maximum de orice situație în care te găsești, fără să căzi în negativism. Folosește puterea imaginației și nu uita: ce gândești, aceea ești!

Dacă nu te simți relaxat (/ă) imaginează-ți lucruri care ar putea să te relaxeze. Cum ar fi că ești la plajă sau pe munte, la piscină, pe o pajiște imensă ori zbori într-un balon cu aer cald. Dacă vrei să gândești pozitiv este nevoie să vezi „imaginea de ansamblu” – nu te concentra pe lucruri mărunte, care nu funcționează. Dacă visezi în culori pentru tot ce ți se întâmplă, îți vei da seama că multe dintre problemele cu care te confrunți sunt temporare.

Apelează la un tratament complex

În stări de epuizare generală, însoțită de tulburări nervoase, stări de neliniște și așteptare încordată, poți administra Nervoheel. Are un efect sedativ, antidepresiv, normalizează somnul de noapte. Este din componente naturale și e fabricat în Germania. Se eliberează în farmacii, fără prescripția medicului. Nu provoacă somnolență pe timpul zilei, nu afectează coordonarea, nu scade concentrația, nu determină moleșeală sau oboseală. Nervoheel se poate de utilizat și în tratamentul stărilor fizice legate de starea psihică (în special asociate cu sindromul menopauzal), neurastenie (o formă clinică de nevroză), dar și alte afecțiuni minore care vă tulbură zilnic.

P