De câte ori v-ați pus scopul să începeți #deluni să practicați sportul acasă, iar când a venit ziua cu pricina să amânați pentru a doua zi și apoi pentru o altă zi de luni? Dacă vă regăsiți atunci vă sugerăm să țineți cont de fitness bloggera Kristina Zavarski, care se antrenează în mare parte acasă.

Pe Kristina, o moldoveancă din Florești stabilită de câțiva ani în România, am cunoscut-o acum doi ani, atunci când ne-a spus povestea sa. De atunci o tot urmărim și ne convingem că tânăra, cum a iubit, așa și iubește sportul, ceea ce o ajută să fie mereu în formă maximă. Antrenoarea a venit cu câteva sfaturi pentru cei care încearcă să facă exerciții acasă, dar care nu au suficientă motivație pentru a începe sau continua.

„De foarte mulți ani eu fac sport doar acasă. Așa îmi este cel mai comod. Nu trebuie să mă deplasez nicăieri, aleg exact antrenamentul care îmi place și timpul, când să-l fac.

Probabil din acest motiv eu și fac antrenamentele în fiecare zi. Chiar dacă am o zi foarte ocupată, oricând găsesc 20-30 de minute pentru mișcare. Îmi iau salteaua mea de sport, mă îmbrac comod și pot începe antrenamentul”, povestește tânăra.

Iată câteva trucuri, care o să vă motiveze să faceți sport acasă, împărtășite de Kristina:

Nu priviți sportul ca pe o obligație, ci ca pe un hobby!

Multe persoane, din păcate, cad în această capcană. Privesc antrenamentele ca pe niște lucruri ce trebuie să fie făcute zilnic sau de câteva ori pe săptămână. Încercați să vedeți sportul ca pe un hobby.

În acest mod, veți fi mai relaxați, iar antrenamentele voastre vor deveni din ce în ce mai frecvente, fără sa vă simțiți presați sau obligați să le faceți.

Creați un spațiu special pentru rutina de fitness

Dacă doriți să păstrați antrenamentele în rutina voastră, motivele precum „nu am loc” vă vor sta în cale. Credeți-mă se poate găsi loc pentru sport oriunde. De aceea, căutați un loc în casă sau apartament, care să fie spațiul vostru dedicat rutinei de fitness. Nu trebuie să fie imens, ci doar să vă permită să vă mișcați în voie.

Gândiți-vă la obiectivele voastre

Dacă vreți să aveți motivație pentru sport, este esențial să aveți un obiectiv clar. În cazul în care nu știți răspunsul la întrebarea „de ce vrei să faci sport?”, nu veți putea să susțineți acest obicei pe termen lung. Astfel, luați-vă timp pentru a reevalua motivația voastră. Ce anume vă încântă cel mai tare? Vreți să aveți un corp fit, vă place senzația de putere și încredere pe care vă oferă antrenamentul?

Oricare ar fi cazul, gândiți-vă la scopul vostru atunci când nu aveți chef să faceți mișcare. Acest lucru vă va oferi energie și entuziasm de fiecare dată!

Bloggerița își îndeamnă urmăritoarele să nu amâne și să înceapă sportul chiar azi.

Sursa: Facebook/KristinaZavarski

Citește și: De la aerobică, la modeling și fitness blogging. Cunoaște povestea Kristinei Zavarski, tânăra din Florești cu 45.000 de urmăritori (Foto)