Nu ai nevoie de dovezi științifice ca să înțelegi că alimentele proaspete sunt mult mai bune pentru sănătate decât cele procesate. Un nou studiu efectuat pe un eșantion de peste 133.000 oameni, timp de 4 ani, arată că sporirea cantității de fructe și legume în meniul zilnic ajută la slăbire. 

Persoanele care s-au îngrășat cel mai puțin au consumat anume produsele din lista de mai jos. Acestea se caracterizează prin faptul că au în compoziție multă fibră și un nivel scăzut glicemic – două lucruri care țin departe senzația de foame, respectiv se consumă mai puține calorii. Așadar, iată lista:

  1. Pomușoare
  2. Mere și pere
  3. Tofu și soia
  4. Conopidă
  5. Avocado
  6. Portocale
  7. Varză de Bruxelles
  8. Broccoli
  9. Păstări
  10. Morcovi
  11. Ardei

Pe de altă parte, se îngrășau mai repede cei ce consumau porumb, mazăre și cartofi. Aceste legume conțin mai puțină fibră și au nivel glicemic înalt. Asta înseamnă că aduc zahăr în sânge, ca să alimenteze în cel mai scurt timp, pofta de mâncare.

Sursa: cosmopolitan.com

Distribuie articolul: