Nutriționiștii ne sfătuie să mâncăm la micul dejun nu mai puțin de 20 de grame de proteine, care ar trebui să fie însoțite de fructe și legume cu conținut ridicat de fibre. Brânza de vaci este un depozitar de proteine esențial pentru dezvoltarea zilnică. Iată cum o putem consuma de dimineață.

Branza de vaci Parfait

Ia un pahar de brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsime și se amestecă cu 2 linguri de migdale sau fistic tocat. Nucile vor adăuga o porție suplimentară de proteine, precum și grăsimi utile. Umpleți spațiul rămas în pahar cu fructele preferate și, în sezonul rece, adaugă scorțișoară.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Zi #branza! #burrata #asparagus #champignon #cherrytomatoes #parsley #homemade in #dristor

O postare distribuită de Mike Zen (@realmikezen) pe

Mic dejun mediteranean

Se amestecă un pahar de brânză tip „cotage” cu conținut scăzut de grăsime, cu 1/2 ceașcă de castraveți feliați și roșii. Se condimentează cu ierburi uscate – cimbru, oregano sau rozmarin.

Mic dejun de toamnă

Umpleți 1/2 dintr-o cană cu dovleac tăiat cubulețe. Stropiți cu ulei de masline și/sau scorțișoară. Coaceți timp de 25-30 minute la 200 de grade. Serviți cu brânză de vaci proaspătă.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

Laaaaate Breakfast🌸 COTTAGE CHEESE AND RASPBERRY FRITTERS🍥 #perfectmorning

O postare distribuită de Valeria Țurcan I Food Lover (@valeriesfood) pe

Clătite cu brânză

Amestecă într-un bol 1/2 cană de făină, un vârf de linguriță de praf de copt, o linguriță de bicarbonat de sodiu, 1/2 cană de branza de vaci, 1/4 cană de lapte, 2 albușuri de ou, o lingură de zahăr și un praf de sare. Se amestecă bine și se coace într-o tavă fără a se adăuga ulei.

SURSA

Distribuie articolul: