Fructele sunt interzise dacă ai diabet? Nu, dacă le alegi pe cele corecte. Iată 8 fructe care scad glicemia!

Chiar există fructe care scad glicemia! Crezi sau nu, ideea că fructele nu trebuie consumate dacă ai diabet este doar un mit. Multe tipuri de fructe sunt bogate în vitamine și minerale bune, precum și fibre, un nutrient important care poate ajuta la reglarea nivelului de zahăr din sânge și la reducerea riscului de dezvoltare a dibetului de tip 2.

Cum să alegi cele mai bune fructe care scad glicemia

În timp ce sucurile din fructe pot fi rele pentru diabet, anumite fructe întregi precum fructele de pădure, citricele, caisele și merele pot fi incluse fără probleme în dieta diabeticilor. De asemenea, acestea promovează sănătatea generală, luptând împotriva inflamației, normalizând tensiunea arterială și multe altele.

Dar, ca în cazul oricărui aliment din dieta ta, trebuie să ții cont de cantitatea și mărimea porțiilor consumate.

De asemenea, consumă fructe în forma lor inițială, naturală și evită siropurile sau fructele procesate cu adaos de zahăr, care vor crește nivelul zahărului în sânge.

Cele mai bune fructe care scad glicemia

Fructe de pădure

Indiferent dacă e vorba despre afine, căpșuni sau orice alt tip de fructe de pădure, le poți consuma cu încredere. Fructele de pădure sunt un superaliment pentru diabet, deoarece sunt bogate în antioxidanți, vitamine și fibre. Mai mult decât atât, au un indice glicemic foarte scăzut. Trei sferturi dintr-o ceașcă de afine proaspete are 62 de calorii și 16 g de carbohidrați. Poți prepara un desert sau un mic-dejun excepțional combinând fructele de pădure cu iaurt degresat.

Caise

Caisele sunt fructe de vară ideale pentru diabet.

O caisă are doar 17 calorii și 4 g de carbohidrați. Patru caise proaspete reprezintă o porție și oferă mai mult de 50% din necesarul tău zilnic de vitamina A. Aceste fructe sunt, de asemenea, o sursă bogată de fibre. Cosumă-le cu cereale dimineața sau adaugă-le în salate.

Mere

Un măr pe zi ține doctorul departe. Poate fi o gustare excelentă, mai ales atunci când ești pe fugă. Un măr mic este o alegere excelentă, pentru că are doar 77 de calorii și 21 g carbohidrați. Merele sunt, de asemenea, bogate în fibre și sunt o sursă bună de vitamina C. Nu curăța merele, coaja este cea mai hrănitoare și plină de antioxidanți.

Portocale

Consumă o portocală și obții toată vitamina C de care ai nevoie într-o zi.

Acest fruct are un indice glicemic scăzut, conține doar 62 de calorii și 15 g de carbohidrați. Portocalele conțin, de asemenea, folați și potasiu, care ajută la normalizarea tensiunii arteriale. Pe lângă portocale, grepfrutul este, de asemenea, o alegere grozavă.

Cireșe

Cireșele au un indice glicemic scăzut și pot fi incluse fără probleme în dieta diabeticilor. O cană de cireșe are 78 de calorii și 19 g de carbohidrați. Cireșele sunt bogate în antioxidanți, luptând împotriva bolilor de inimă, cancerului și altor afecțiuni. De asemenea, combat inflamația. Acestea pot fi consumare în stare proaspătă, congelate, conservate sau uscate. Pentru cele din urmă, aigură-te că nu conțin adaos de zahăr. Pere Deoarece perele sunt o sursă excelentă de fibre și vitamina K, ele sunt perfecte pentru diabet. În plus, spre deosebire de majoritatea fructelor, acestea își îmbunătățesc textura și aroma după ce sunt culese. Păstrează-le la temperatura camerei până se coc bine, apoi pot fi depozitate în frigider.

Kiwi

Kiwi-ul este o sursă excelentă de potasiu, fibre și vitamina C. Un kiwi mare are aproximativ 56 de calorii și 13 g de carbohidrați, așa că este perfect pentru dieta diabeticilor. Poți găsi aceste fructe în orice perioadă a anului și vor rezista la frigider până la trei săptămâni. Piersici Piersicile conțin vitaminele A și C, potasiu și fibre și sunt delicioase atât în forma lor inițială, proaspete, cât și adăugate într-un ceai rece, pentru mai multă savoare.

Sursa

 

Distribuie articolul: