Campania publicitară pentru papucii de casă a brandului „Floare” a trezit multă forfotă în mediul online. În timp ce unii au lăudat inițiativa, alții au venit cu critici dure în adresa campaniei. Nici stilista Ylianna Danko nu a ezitat să-și expună părerea la acest subiect. Care este aceasta, află mai jos.

„Pentru că sunt unul dintre puținii oameni avizați în modă, din industria fashion locală, și pentru că nu în zadar am purtat  de nenumărate ori titlul de Digital Ambassador al brandurilor #madeinmoldova, aș vrea să-mi expun opinia  succint despre acest  proiect”, scrie Ylianna.

Numai că stilista nu a rămas tocmai impresionată de ceea ce le-a reușit celor de la „Floare” prin această campanie publicitară.

„Primul și unicul gând care m-a vizitat în acel moment era: „… oare câtă floare au fumat autorii acestui concept, înainte de al implementa în practică…” ?!”, se întreabă ea.

Să fiu clară, nu-mi stă în fire să comentez lucrările altor „specialiști”, pentru că nu-i etic, așa cum orice idee are dreptul la existență indiferent de viziune. Însă, trăind într-o societate agramată, fără cultură vestimentară… o societate pe care un număr mic de oameni încearcă de ceva ani să o resusciteze, această aberație ne propune ce ?! Să fim nonconformiști?! Serios??? În țara în care orice bunică poartă capot cu prin leopard pe stradă, încălțată în papuci de casă „Floare?!  E timpul să vă maturizați  și să creați idei stylish și geniale, să scoateți din naftalină valorile acestui popor și să-i impresionați pe titanii din domeniul modei… da, să-i impresionați, că avem cu ce”, spune stilista.

„Citez: „Cowboy-ii din America de Nord ar avea multe de învățat de la cei din Bender”. Stiliștii din Bender trebuie mai întâi să studieze ”Teoria Culorilor„ și principii elementare de asortare stilistică, pentru că ăsta nu-i Marketing, nici PR  e o ”vomă vestimentară„ provocată de  hype-ul acestei idei. Știu că sună dur, dar ăsta-i adevărul. E timpul să creșteți intelectual și emoțional, și să nu vă supărați pe opiniile obiective, care de facto au rolul de a vă ajuta, de a vă îndrepta pe nișa corectă, cea care va crea o imagine de succes”, a mai adăugat Ylianna.

În cele din urmă, Ylianna Danko, a menționat că ideea de a „sufla praful de pe un produs autohton” poate că nu ar f i atât de rea, doar că aceasta trebuia promovată într-un mod mai potrivit.

„Ca papucii de casă „Floare” să devină un accesoriu statement, urma să fie promovat de Divele Instagram-ului, pasionatele de modă care au simțul esteticului bine dezvoltat, care ar fi implementat cu nonșalanță, atitudine și stil,  aceste încălțări în outfit-urile lor. Vorbesc de un gen de fashion challenge, care ar fi trezit o mai mare admirație și cu certitudine ar fi avut un impact mult mai  mare, inspirând sute de femei să poarte în continuare un produs autentic, creat din inimă, acasă!!!”, a încheiat stilista.

Trebuie să menționăm că i-am contactat pe cei de la „Floare” ca să se expună cu referire la acest subiect, cu toate acesta, aceștia nu au oferit o reacție de răspuns.

Dar tu ai remarcat campania publicitară pentru papucii „Floare”, ce părerea ai despre aceasta? Acum ți-ai mai schimbat opinia despre „înstăritul” model? Lasă-ne să știm în comentarii.

*Urmărește canalul nostru de Telegram

Pentru mai multe știri din frumusețe și modă urmărește canalul nostru de  Viber – Revista #EAmd Join Revista #EAmd 

WhatsApp – Revista EA

Sursa: ydanko.com