Recent, pandemia COVID-19 a adus provocări cu care nu ne-am mai confruntat, atât la nivel individual, cât și în rândul instituțiilor. Băncile reacționează prompt și în interesul clienților. Iată ce măsuri a întreprins Victoriabank în acest sens.

„Victoriabank, în cei 30 de ani de existență, a acționat mereu ca un cetățean responsabil și a fost întotdeauna alături de clienții săi în perioade dificile.

Înțelegem că, în actualul contextul generat de pandemia COVID-19 ne confruntăm cu nesiguranță, anxietăți și chiar dificultăți financiare. De aceea anunțăm următoarele măsuri:

  • Pentru clienții persoane fizice cu credite doar cu buletinul, pentru nevoi persoane și imobiliare care sunt afectați în mod tranzitoriu de pandemia COVID-19 și care solicită în mod direct măsuri de sprijin, putem aplica amânarea plații ratelor până la 3 luni.
  • Pentru clienții persoane fizice care resimt un impact direct și de durată prin circumstanțe cu pierderea locului de muncă sau probleme de sănătate, vom proceda ca întotdeauna în astfel de situații, cu grijă și responsabilitate, încercând să găsim pentru fiecare caz în parte soluția potrivită reeșalonării creditului”, menționează banca.

Astfel, clienții băncii, contractanți ai creditelor la conturi curente: Credit de Consum Garantat, Credit de Consum Negarantat, Credit Imobiliar, Prima Casă, Credit Renaissance City, Credit Auto, vor avea posibilitatea de a amâna plățile aferente creditelor, la solicitare.

Ce presupune amânare plății ratelor?

„Amânarea ratelor aferente creditului până la 3 luni înseamnă redistribuirea acestora pentru restul perioadei de creditare, începând din iunie si până la scadență, majorându-se astfel tranșa lunară de plată. Scadența finală nu va fi modificată și nu se va aplica vreun comision de modificare a condițiilor contractuale.

Amânarea tuturor sumelor de plată se va efectua până la data de 31.05.2020. Rambursările pentru aceste luni vor începe cu luna iunie 2020. De amânare pot beneficia doar clienți ale căror credite nu înregistrează restanțe mai mari de 30 de zile, inclusiv la data cererii”, explică reprezentanții Victoriabank.

Cum poate fi depusă cererea de amânare a ratelor creditului?

„Clienții Victoriabank pot depune o cerere de amânare a creditului prin 2 modalități:

  1. Fără prezența la bancă. Prin e-mail Clienții care sunt în carantină, autoizolare sau din alte motive nu pot să se prezinte la unitățile băncii, pot transmite cererea la adresa de email – [email protected].
  2. Cu prezența la unitățile băncii. Clientul poate completa cererea la orice unitate bancară Victoriabank, prezentând buletinul de identitate.

Decizia băncii cu referire la amânarea plății creditului va fi comunicată clientului prin e-mail în aproximativ 3 zile de la data depunerii cererii, la care va fi atașat și noul grafic de rambursare a creditului”, se mai menționează într-un comunicat al băncii.

Cererea de amânare a ratelor creditului poate fi descărcată de pe pagina web a băncii.

Amintim că, anterior, Victoriabank a extins și perioada de grație până în luna mai pentru cardurile de credit Victoriabank (STAR Card, Revolving și Premium). Astfel, clienții deținători de carduri de credit de la Victoriabank au fost scutiți de obligația de plată în lunile martie și aprilie. Prima obligație de plată fiind impusă între 1 – 25 mai 2020.

O altă măsură luată de Victoriabank ce vine în ajutorul clienților săi, în această perioadă de impas, este aplicarea tarifelor preferențiale pentru persoanele juridice la executarea ordinelor de plată în monedă națională prin sistemul de deservire la distanță VB24 Business.

P

Distribuie articolul: