Știm deja că lectura face parte din noțiunea modului de viață sănătos, însă pentru o dezvoltare mai frumoasă, e nevoie să alegem cu grijă și cărțile pe care le citim. De ele depind o parte din gândurile și valorile noastre. După cum v-am obișnuit, fiecare ediție „Nota de Plată” vine la pachet cu niște cărți bune. De această dată, antreprenoarea Diana Boico a venit cu niște recomandări în cadrul ediției „Nota de Plată”. Haideți să le vedem! 

1. Ogilvy on Advertising, David Ogilvy

Cartea a fost publicată în anul 1983 și continuă să fie și astăzi o lectură obligatorie pentru toți cei care doresc să aibă succes în industria de publicitate.  Autorul, David Ogilvy, a reușit să explice într-o formulă foarte simplă și eficientă informații și instrumente despre cum trebuie scrise mesajele pentru a avea un impact puternic și pozitiv asupra consumatorilor.

David Ogilvy a fost un antreprenor  britanic din domeniul  publicității. E fondatorul Ogilvy & Mather, una din cele mai renumite rețele de agenții de publicitate din întreaga lume, și e cunoscut sub numele de „Tatăl publicității”.

 2. The Theory of Everything, Stephen Hawking

În această carte, fizicianul Stephen Hawking prezintă o îndrăzneață privire asupra universului. Publicată în anul 2002, cartea începe cu istoria ideilor despre univers, de la teoria lui Aristotel că Pământul este rotund până la descoperirea lui Hubble cu două milenii mai târziu că universul nostru crește. Hawking conduce cititorul într-o călătorie fascinantă prin lentila telescopică a fizicii moderne pentru a obține o altă opinie și privire asupra universului – natura găurilor negre, definirea noțiunii de spațiu și timp, precum și noi informații despre originea universului.

3. Atlas Shrugged, Ayn Rand

Publicată în 1957, după The Fountainhead,  cartea s-a bucurat de un impact  spectaculos. Romanul a primit critici dure din partea multor politicieni, atât de stânga, cât și de dreapta, însă a fost înalt apreciată de marii antreprenori ai lumii, care s-au arătat încântați de justificarea morală a capitalismului. Intriga lucrării constă în mediul distopic al Statelor Unite ale Americii, în care cei mai creativi industriași, oameni de știință și artiști răspund guvernării prin grevă și retragerea în munți, unde construiesc o economie independentă. Eroul romanului și liderul grevei, John Galt, descrie greva ca fiind „oprirea motorului lumii” prin retragerea minților persoanelor celor mai capabile, care contribuiau cel mai mult la bogăția și realizările națiunii. Prin această grevă, Rand a intenționat să ilustreze că fără eforturile celor raționali și productivi, economia s-ar prăbuși și societatea s-ar destrăma.

Sursa: AGORA

Distribuie articolul: