Pe Cataleya Cechir au îndrăgit-o mii de internauți abonați la pagina de Instagram a mamei sale. La nici doi ani, a devenit o imagine recunoscută și deja râvnită de brandurile pentru produse destinate copiilor. Debutul s-a produs: recent, fetița a devenit model pentru un brand de articole vestimentare.

Drăgălașa Cataleya este una dintre imaginile noii campanii by Mayoral – un brand străin de hăinuțe pentru copii cu vârste cuprinse între 0 și 16 ani.

„A fost un concurs despre care am aflat pe Facebook. Stilista Olia Stepanenco era în căutare de modele pentru un brand de hăinuțe. Habar nu aveam despre ce anume era vorba. Am publicat câteva poze, dupa care am aflat că din cei peste 2000 de participanți au fost aleși câțiva, printre care și Cataleya. A doua zi am mers la proba de haine și au urmat câteva fotografii de probă.

Dintre copiii care au fost prezenți acolo, s-a ales cine merge mai departe, pentru ședința finală. Cataleya a fost aleasă și am mers la ședința foto, unde a pozat în hăinuțele Mayoral.

S-a simțit foarte bine și am fost bucuroasă de această colaborare. În prezent avem negocieri cu câteva branduri pentru copii. Sunt absolut deschisă pentru proiecte interesante, însă punem accentul pe educația micuței”, ne-a mărturisit Livia Donica, mama modelului.

De altfel, Cataleya este și model pentru accesoriile handmade by Lilia Ștefan:

Lilia Ștefan: „Tricotatul mi-a calmat zbuciumul. Îmi pare rău să văd copii deosebiți, dar ascunși de propriii lor părinți”

Vă invităm să citiți și interviul recent, oferit pentru EA.md de către Livia Donica, mama micuței:

„Pe primul loc va fi mereu educația ei!” Livia Donica, despre Cataleya și cum e să fii InstaMommy în RM

Foto: Alexandru Moisei, arhiva personală, Анастасия Кашина