La 6 luni de la lansarea în Republica Moldova, cei peste 300 de curieri parteneri Glovo au livrat peste 150.000 de produse și au efectuat mai mult de 300 de mii de kilometri pe bicicletă sau cu mașina. Glovo a intrat pe piața din Republica Moldova în urmă cu 6 luni și până în acest moment aplicația a fost descărcată de mai mult de 100.000 de utilizatori. În tot acest timp, curierii  au livrat peste 20 de mii de burgeri, mai mult de 11 mii de pizza, 5 mii de kebaburi, 2 mii de shaorma și aproximativ 3 mii de porții de sushi.

În aplicația Glovo se află la ora actuală peste 100 de parteneri activi, iar printre cele mai populare restaurante se numără: McDonald’s, Oliva, Chibox, Vasabi, Gastro Truck and Asia, Fabulous Kebab, și Trattoria della nonna. Comanda medie în aplicație este în valoare de 185 MDL. Momentan, Glovo este prezent doar în Chișinău, dar aplicația continuă procesul de extindere și urmează să fie prezentă și în Bălți și Orhei.

„Suntem bucuroși de evoluția Glovo în Republica Moldova și motivați să continuăm eforturile noastre de extindere, astfel încât să putem ajunge la cât mai mulți utilizatori și să avem un impact pozitiv în viețile consumatorilor. De asemenea, vrem să aducem în continuare cât mai mulți parteneri în aplicație, astfel încât să putem furniza o ofertă cât mai variată și competitivă în aplicație” a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo CEE.

Categoria „Orice” permite utilizatorilor să comande orice doresc cu o singură condiție – să încapă în geanta livratorului. Cele mai frecvente comenzi din Republica Moldova au conținut: produse de la supermarket – lapte, apă minerală, vin, fructe și legume, produse pentru bebeluși – scutece, lapte praf, mâncare, produse speciale – haine de la diverse magazine, jucării pentru copii, uscătoare de păr și, nu în ultimul rând, produse de la restaurante care nu sunt încă listate pe Glovo.

Aplicația Glovo cuprinde categorii predefinite, care pot fi selectate de utilizatori în funcție de nevoile lor: Mâncare, Supermarket, Magazine, sau Livrare Express prin care pot trimite sau primi pachete rapid. Acestor categorii, care apar pe măsură ce noi parteneri sunt adăugați în aplicație, li se adaugă și butonul „Orice”, pe care utilizatorii îl pot folosi pentru a comanda produse sau articole disponibile în orașul lor, dar care nu se află în categoriile predefinite.

Cum funcționează aplicația Glovo?

  • Descarcă (gratuit) Glovo de pe Google Play sau App Store și creează-ți cont
  • Deschide aplicația pentru a vedea ce poți comanda în zona ta
  • Alege o categorie dintre cele predefinite, folosește butonul „Orice” sau caută direct un produs în bara de căutare
  • Odată ce ai plasat comanda, poți vedea în ce stadiu se află, iar după ce curierul a preluat-o, îl poți urmări în timp real până ajunge la tine
  • Pe mail-ul cu care ți-ai creat contul vei primi confirmarea comenzii
  • Poți contacta curierul Glovo doar în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații
  • Plata se poate face cu cardul direct în aplicație sau cash la livrare
  • Oferă un rating după fiecare comandă atât magazinului/restaurantului de la care ai comandat, cât și curierului
  • După finalizarea comenzii, găsești pe mail confirmarea și detaliile livrării

Despre Glovo

Glovo este o aplicație de livrare din mai multe categorii și una dintre cele mai importante platforme de livrare din lume. Cu ajutorul aplicației, utilizatorii pot cumpăra, colecta și trimite oricând orice produs în orașul lor. Compania are mai mult de 2,5 milioane de utilizatori activi lunar, peste 25,000 de parteneri asociați la nivel global și operează în 576 orașe din 22 de țări, incluzând EEMEA, LATAM și Africa Subsahariană.

Pentru mai multe informații despre GLOVO.

P

Distribuie articolul: