Cei de la Agenția de presă mondenă au realizat un articol despre activitatea influencerilor. Mai cu seamă, aceștia ne fac să înțelegem mai bine cum persoanele cu mulți urmăritori își pot câștiga existența pe seama activității online.

Cum au devenit influencerii noii personal shoppers în 2020

În urmă cu aproximativ 10 ani, influencerii au început să apară în fotografii street style și să ocupe primele rânduri la Săptămânile Modei. Mulți spuneau atunci că vor ajunge, în timp, să devină editori de modă la reviste de high fashion. Anii au trecut și acest lucru nu s-a întâmplat. Ei au devenit mai degrabă un fel de personal shoppers. Oferă oamenilor acces în viețile lor de zi cu zi. Le împărtășesc sfaturi de stil și frumusețe. În plus, le recomandă ce produse să folosească, ce haine să poarte și, mai ales, de unde să le cumpere.

Așa s-a ajuns ca marile brand-uri să apeleze din ce în ce mai des la publicitatea făcută de influenceri. Doar anul trecut, acestea au cheltuit 8 miliarde de dolari pe influenceri. Este vorba despre postări sponsorizate, parteneriate și colaborări pe termen lung sau scurt.

Influencerii de talie internațională…

nu doar că sunt plătiți de brand-urile pe care le promovează, ci primesc și comision din vânzări. Au fost create platforme dedicate activității de personal shopper a influencerilor. Ideea a venit atunci când influencerii au început să își direcționeze urmăritorii spre anumite site-uri sau magazine. Astfel că, dacă aceste recomandări se traduc în vânzări, primesc și ei o parte din profit.

În ziua de astăzi, toată lumea ar vrea să fie influencer. Aceștia pare că au o viață perfectă. Câștigă bani mulți din social media, pozează, filmează și primesc zilnic nenumărate cadouri de la brand-uri celebre.

Influencerii sunt cumva noile cataloage de modă. Oamenii îi urmăresc, văd lucruri care le plac și le cumpără. Consideră că salvează astfel timpul pe care l-ar fi petrecut căutând online sau offline lucruri care să le placă. Ei salvează timp, influencerii fac bani, toată lumea e fericită.

Găsește aici continuarea articolului.

Distribuie articolul: