Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, anunță parteneriatul cu cel mai mare producător de cosmetice și de parfumerie din Moldova – Viorica Cosmetic.

 

Începând cu această săptămână, utilizatorii aplicației Glovo din patru orașe – Chișinău, Bălți, Ungheni și Orhei – vor putea să comande produsele de îngrijire ale brandului Viorica cu livrare rapidă de până la 60 minute.

În aplicație sunt listate peste 230 produse Viorica, create sub control dermatologic din ingrediente vegetale, pentru îngrijirea tenului, a părului și a corpului, precum și articole de parfumerie, protecție solară, etc.


Suntem încântați să anunțăm că ne-am extins segmentul de retail disponibil în platformă, prin dezvoltarea parteneriatului cu magazinele de cosmetica Viorica. Aceasta colaborare ne permite să oferim o gamă mai largă de opțiuni pentru clienții noștri, în timp ce susținem brandurile locale și produsele fabricate în Moldova. Astfel, utilizatorii noștri au acces ușor la produsele de cosmetică și îngrijire personală preferate, cu livrare rapidă în toate orașele în care aplicația Glovo operează pe plan local: Chișinău, Bălți, Ungheni și Orhei”, a declarat Alexandru Mihalache, Director General Glovo Moldova.


„Compania Viorica-Cosmetic se adaptează schimbărilor actuale care se produc în societate și tinde să fie cât mai aproape de fiecare client. În perioada pandemică, serviciul de livrare a fost marcat de o creștere dinamică, iar noi am conștientizat cât de mult s-a orientat consumatorul către mediul digital în alegerea produselor dorite. Din acest motiv, parteneriatul cu Glovo este unul foarte important pentru compania noastră, deoarece clienții vor beneficia de o livrare mult mai rapidă produselor cosmetice și de parfumerie Viorica”, susține Victor Soltan, Global Director Rețea magazine Viorica Moldova și România.

 

Despre Glovo

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Despre Viorica

„Viorica-Cosmetic” este cel mai mare producător de cosmetice și de parfumerie din Republica Moldova, dominând piața locală de mai bine de 30 de ani.

Misiunea „Viorica” este de a demonstra că produsele cosmetice pot fi naturale, de o eficiență maximă și accesibile pentru femeile din întreaga lume. Toate produsele de îngrijire sunt bazate pe materia primă de origine vegetală, cultivată pe propria plantație ecologică Viopark.

Distribuie articolul: