Chiar dacă în presă se tot scrie că ar fi anorexică, Celine Dion își vedete de treabă și spune că nu îi pasă de cei care o consideră prea slabă. Vedeta a devenit imaginea brand  de produse cosmetice. 

„LOréal Paris este o companie cunoscută pentru sprijinul pe care îl acordă femeilor în călătoria lor pentru a-și împlini visurile, respectându-și propriile reguli și dorințe. Să o avem pe Céline Dion drept cea mai nouă membră a familiei LOréal Paris consolidează misiunea noastră de a ne alia cu femei puternice”, a declarat Pierre-Emmanuel Angeloglou, Președinte LOréal Paris Global Brand.

Vezi și: Celine Dion e greu de recunoscut! Artista nu se mai oprește din slăbit

Acesta a continuat, adăugând că faimoasa artistă este o femeie de valoare înnăscută, care și-a urmat inima pentru a obține succesul, s-a luptat cu stereotipurile și a creat un drum pentru numeroase alte femei. „Reflectă pe deplin misiunea brandului nostru „Pentru că merit”.

Céline Dion a declarat că a fost uimită de propunerea de a deveni noua imagine a brandului LOréal Paris. „Nu m-am gândit niciodată la asta, mai ales la 51 de ani. M-am gândit serios la propunere, deoarece dacă numele meu apare, aș vrea să cred cu adevărat în asta. Noi, femeile, ne luptăm cu o societate care ne forțează prea mult astăzi. Având în vedere că LOréal Paris oferă femeilor atât de multe instrumente pentru a se simți bine, puternice, pentru a avea o voce și pentru a simți că merită totul, am fost onorată să devin ambasadorul global al brandului și să reprezint femeile din întreaga lume.”

Distribuie articolul: