Vrei picioare perfecte? Vrei picioare sănătoase? Din păcâte nimic pe lumea asta nu vine de-a gata și pentru tot ceea ce este bun și frumos trebuie să muncești într-un fel sau altul. Pentru picioare frumoase trebuie să faci mișcare. Uite cele mai bune idei și celemai eficiente exerciții.

Genuflexiuni cu priză largă

Așază-te cu picioarele puțîn mai depărtate decât lățimea umerilor, cu vârfurile tălpilor orientate înainte. Ține câte o ganteră de 1-2 kg pe fiecare umăr; spatele e drept, abdomenul contractat și privirea înainte. Coboară bazinul până când coapsele sunt paralele cu podeaua (asigura-te că genunchii nu depășesc vârfurile picioarelor). Păstrează tensiunea două secunde, apoi revino în poziția de start. Acest exercițiu poate fi executat in două seturi a câte 10-12 repetări.

Fandări alternative

Așază-ți piciorul drept la 50 de cm în față piciorului stâng. Brațele sunt întinse pe lângă corp, cu câte o ganteră de 1-2 kg în fiecare mâna. Menține spatele drept, abdomenul contractat și privirea înainte. Coboară bazinul până când genunchiul piciorului din spate atinge podeaua. Menține această poziție două secunde, apoi revino în poziția inițială. Execută 10-12 repetări, apoi schimbă piciorul.

Flexia gambei pe coapsă

Stai în genunchi, cu antebrațele sprijinite pe podea. Ridică piciorul drept și întinde-l astfel încât să fie paralel cu podeaua, pe aceeași linie cu soldul. Păstrează spatele drept, abdomenul contractat și privirea înainte. Flexează ușor piciorul drept până când călcâiul atinge fesierul. Menține poziția și încordează partea posterioară a coapsei timp de două secunde, apoi revino în poziția inițială – cu piciorul întins. Execută 10-12 repetări pe fiecare picior.

În formă împreună

Poți fi mai motivată dacă mergi la sala cu partenerul. Cupluri dinamice străduindu-se să între în formă… O priveliște tot mai des întâlnită în sălile de fitness. Iau ore de kickboxing în echipa și se ajută unul pe altul cu ganterele. Mersul la sala împreună nu e doar un excelent mod de apropiere fizică în afară patului, ci și un obicei sănătos care te poate ajută să ai mult mai repede corpul pe care ți-l dorești. Cheia unui program de exerciții reușit este rigoarea. E lucru dovedit: devii mai responsabilă când faci echipa cu cineva. Cu atât mai mult când e vorba de iubitul tău, despre care știi că n-o să renunțe cu una, cu două, că o prietenă oarecare.

Sursa

Distribuie articolul: