Scarlett Johansson dezvăluie că se simte hipersexualizată încă de la o vârstă foarte fragedă. Actrița discută cu Dax Shepard la un podcast și vorbește despre obiectivarea feminină a femeilor, nuditate și sex.

În biografia sa, Apropos of Nothing, Woody Allen o descrie pe Scarlett Johansson drept o femeie „radioactivă sexual”. Despre adjectivul dat de realizator, l-a spus despre actrița din Scoop (2006) s-a discutat în podcastul lui Dax Shepard.

Într-o conversație care a durat aproape două ore, Johansson își trece în revistă cariera de actorie și dezvăluie că s-a simțit hipersexualizată încă de la o vârstă foarte fragedă: „Am devenit obiectivat și încadrat și am simțit că nu primesc oferte de muncă pentru lucrurile pe care mi-am dorit să le fac. Îmi amintesc că m-am gândit în sinea mea: cred că oamenii cred că am patruzeci de ani.”

În ciuda faptului că a jucat în primele sale producții în copilărie, a fost la vârsta de 17 ani când, datorită filmului Sofiei Coppola, Lost in Translation (2003), a devenit faimoasă. Ea nici măcar nu ajunsese majoră la acea vreme (și juca o fată cu cinci ani mai mare), dar co-starul complotului, pe care l-a sărutat în complot, Bill Murray, avea 52 de ani. „Cred că toată lumea a crezut că sunt mai în vârstă și am jucat de mult timp. Am fost încadrată în acest lucru ciudat hipersexualizat și am simțit că cariera mea s-a încheiat”, a mărturisit ea în timpul discuției.

În interviurile anterioare, actrița a vorbit deja despre obiectivarea la care a fost supusă în unele dintre rolurile sale și a mărturisit că, deși la început și-a măsurat valoarea în funcție de comentariile care îi laudă fizicul, așa cum se întâmplă cu multe tinere, între timp și, mai ales după ce a fost mamă, a început să-și dea seama că aspectul ei nu era motivul real pentru care a reușit să obțină scenarii de frunte.

În discuția cu Dax Shepard, ea a discutat și despre alte subiecte despre cariera ei care au făcut-o să se simtă inconfortabil, precum scenele de sex sau nuditatea de pe ecran. Scarlett a demontat unele dintre dictaturile unei industrii care, potrivit ei, pare să se schimbe și să ofere noi oportunități noilor generații de actori: „Acum, văd actori mai tineri care au douăzeci de ani. Simt că li se permite să facătoate aceste lucruri diferite. De asemenea, este un alt moment și nici măcar nu mai avem voie să-i încadram pe alți actori, din fericire, nu? Oamenii sunt mult mai dinamici.”

Distribuie articolul: