Decizie care o va costa milioane pe interpreta Rihanna. Fenty, brandul pe care artista l-a lansat în 2019 sub umbrela celebrului imperiu high fashion LVMH, se închide din cauza vânzărilor slabe. 

Au trecut aproape 2 ani de când presa titra faptul că Rihanna era prima femeie ce lansa un brand sub umbrela celebrului imperiu high fashion LVMH. Acum, LVMH închide brandul de îmbrăcăminte Fenty. Decizia se pare că a fost luată din cauza vânzărilor slabe.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de R I H A N N A (@ririgalbadd)

„Rihanna și LVMH au luat împreună decizia de a opri pentru o perioadă activitatea RTW din Europa, în așteptarea unor condiții mai bune”, anunță reprezentanții LVMH.

Se pare totuși că acesta nu reprezintă finalul parteneriatului dintre Rihanna și LVMH. Compania înregistrează vâznări excelente cu brandurile Fenty Beauty și Fenty Skin. De asemenea, brandul de lenjerie intimă Savage x Fenty se bucură de succes. Brandul de îmbrăcăminte Fenty vindea în mare parte salopete și pulovere supradimensionate, hanorace, fuste de piele și ochelari de soare. Ele erau comercializate online, dar și în magazine celebre precum Bergdorf Goodman, Galeriile Lafayette sau Selfridges.

 

Vezi această postare pe Instagram

 

O postare distribuită de badgalriri (@badgalriri)

Sursa: Agenția de Presă Mondenă 

Distribuie articolul: