Rețele sociale sunt platformele cu cea mai rapidă creștere de pe Internet. Aproape întreaga populație (cu excepția a doar 15%) are o pagină în rețelele sociale, iar acest număr este în continuă creștere.

Utilizatorii rețelelor sociale nu sunt neapărat întotdeauna dornici de a comunica, unii sunt în căutarea de informații acolo, iar oameni de afaceri au înțeles de mult timp că rețelele sociale reprezintă o platforme excelentă pentru a promova brand-uri.

Dacă doriți să promovați afacerea dvs. pe rețelele sociale, citiți acest articol, unde vă vom oferi modalități practice și eficiente pentru a face acest lucru.

Ca în orice altă promovare: calitatea conținutului e un factor major, care face diferența! Cum se definește un conținut de calitate:

  • Unicitatea informației – nevoia de a împărtăși cu vizitatorii dvs. articole interesante, relevante, vibrante și incitante, care nu reprezintă nicidecum conținut duplicat. Nu trebuie niciodată să copiați articolele de pe site-ul sau pe blog-ul concurenților. O excepție poate reprezenta doar această formulă de publicare dublă: același articol să fie plasat atât pe site-ul, cât și pe pagina companiei de pe rețelele sociale.
  • Regularitatea – blogul dvs. ar trebui să fie actualizat în mod constant. Se determină o perioadă optimă de timp, de exemplu, două sau trei articole pe zi/săptămână și vă străduiți să nu ieșiți din plan.
  • Viralitate – publicațiile ar trebui să fie captivante și memorabile, ele ar trebui să trezească dorința de a citi și de a împărtăși cu prietenii. Cu toate acestea, nu exagerați, ar trebui să nu fie prea obsesive.

Cel mai bun moment pentru a publica în diferite rețele sociale:

Rețea Socială
Facebook 13:00-16:00
Instagram 17:00-18:00
VKontakte 13:00-15:00, după 20:00
Twitter 13:00-15:00

Al doilea lucru crucial, care nu este mai puțin important decât primul factor de importanță e țintirea.

Țintirea înseamnă a axa publicitatea ta pe un anumit grup de indivizi, în funcție de vârsta lor, sexul, locația, interese și mai mult.

Acest lucru va face atunci când setați publicitatea prin intermediul rețelelor sociale, cum ar fi, de exemplu: Facebook, Instagram, VKontakte și altele.

Tipuri de direcționare:

  1. geografică – publicitate va fi activă doar pentru locuitorii unui anumit teritoriu, puteți selectat orașul/țara. De exemplu, doriți să faceți publicitate pentru centrul SPA din Chișinău – astfel încât publicitatea dvs. va fi văzută doar oamenii din acest oraș.
  2. socio-demografică – publicitate va fi activă doar pentru anumite sexe, vârste, persoane cu o anumită stare civilă etc. De exemplu, vindeți haine pentru femeile gravide, publicitatea ar trebui să fie arătată doar pentru femeile căsătorite în vârstă de 25 de ani.
  3. comportamentale – publicitate vor fi plasate în fața oamenilor, în funcție de mișcările, locurile și căutările lor preferate. De exemplu, în cazul în care o persoană este interesat de modă, cumpărături – este probabil să fie de interesate de o ofertă de genul: „Last minute pentru un weekend la Paris”.
  4. Direcționarea în funcție de interese – publicitate este afișat persoanelor în funcție de interesele lor. Deci, oameni care sunt în grupul „Travel“, „Culturi și oameni din diferite țări“, va fi interesat de publicitate corespunzătoare.

Dacă nu îți reușește să promovezi brand-ul tău în rețelele sociale, bazează-te pe profesioniști.

Distribuie articolul: