Brandul „Viorica”– temelia celei mai mari companii de produse cosmetice și parfumerie din Republica Moldova – a fost remarcat în cadrul prestigiosului concurs internațional de la Londra „Pure Beauty Global Awards” care s-a desfășurat în luna februarie și a reunit companii notorii din industria mondială a frumuseții.

Spuma Purificatoare pentru ten sensibil și Crema de corp Rejuvenantă din gama „Viorica Vie” au ajuns în finala competiției, la categoriile „Natural&Organic” și, respectiv, „Îngrijire corporală”. Seria „Viorica Vie” este o inovație în portofoliul companiei, fiind creată pe baza extractului din semințe de struguri moldovenești ViephenolTM –  invenția Laboratorului „Viorica”.

Vlad Chirtoca, șef Departament Marketing, compania „Viorica Cosmetic”: „Faptul că juriul acestui concurs important pentru industria mondială a frumuseții a catalogat produsele „Viorica Vie” drept unele dintre cele mai bune din lume ne confirmă o dată în plus că rețetele exclusive pe bază de ingrediente vegetale, dezvoltate de compania noastră de-a lungul deceniilor, investițiile recente într-un sistem de cultivare a materiei prime organice, dar și procesul de rebranding, încheiat cu succes acum câțiva ani, au propulsat “Viorica” către un nou nivel. Astăzi, “Viorica” este un brand care are un cuvânt de spus pe piața mondială a produselor fitocosmetice.”

Câștigătorii concursului vor fi anunțați în luna mai. Pentru titlul „Cel mai bun produs nou natural”, Spuma Purificatoare „Viorica Vie” concurează alături de alte 20 de branduri finaliste, selectate de o comisie de experți internaționali din domeniul frumuseții. 15 produse luptă alături de Crema de corp Rejuvenantă „Viorica Vie” pentru titlul „Cel mai bun produs nou pentru îngrijire corporală”.

Despre „Pure Beauty Global Awards”

Prima ediție a concursului anual „Pure Beauty Global Awards” a avut loc în 2013, la Londra. Cinci ani mai târziu, competiția a devenit internațională. La ediția din 2021  concurează 800 de produse de îngrijire a pielii și a părului, cosmetice, de parfumerie, etc. din 42 de țări. Concursul este organizat de revista britanică „Pure Beauty” – una dintre cele mai importante surse de informare pentru actorii din industria beauty, cu un auditoriu de 32.000 de cititori.

Despre brandul „Viorica”

Misiunea „Viorica” este de a demonstra că dezvoltarea unor produse cosmetice naturale, de o eficiență maximă și accesibile este posibilă. Brandul „Viorica” aparține companiei „Viorica Cosmetic”, fondată în 1989. Astăzi, cel mai important jucător pe piața de produse cosmetice și parfumerie din Republica Moldova deține 28 de magazine, inclusiv 2 – în România – și oferă un loc de muncă pentru circa 200 de angajați. Materia primă organică, certificată de Uniunea Europeană, este cultivată pe propria plantație ecologică „VioPark”.

Mai multe detalii pe website Viorica.md

P