Sistemul de plată Garmin Pay a devenit disponibil pentru deținătorii de carduri Mastercard de la Victoriabank. Soluția simplă și comodă de plată a bunurilor, poate fi accesată contactless, prin intermediul ceasurilor inteligente de la Garmin.

Un serviciu unic în țara noastră

În decembrie, anul trecut, Victoriabank alături de Garmin a lansat încă o noutate pe piața bancară din Republica Moldova – serviciul Garmin Pay. Astfel, Victoriabank a devenit prima și continue să fie unica bancă din Moldova care pune la dispoziția clienților săi serviciul de plăți contactless cu ceasurile marca Garmin.

De acum înainte, deținătorii de carduri Mastercard de la Victoriabank vor putea accesa simplu și rapid Garmin Pay, prin ceasul Garmin compatibil cu funcționalitatea, achitând cumpărăturile oriunde plățile contactless sunt posibile.

Un parteneriat demonstrat în timp

Victoriabank și Mastercard se bucură de un parteneriat fructuos, care a început încă din 2001. Timp de 19 ani de colaborare au reușit împreună să-și bucure clienții – deținători de carduri cu produse noi și inovatoare care tind să le simplifice viața și să le economisească timpul.

Înainte de a realiza prima tranzacție prin Garmin Pay, utilizatorii trebuie să adauge cardul de la Victoriabank la portmoneul virtual din aplicația mobilă Garmin Connect ™. Pentru a realiza achitarea, utilizatorul trebuie să introducă parola, să aleagă cardul de pe care dorește să realizeze cumpărătura și apoi doar să apropie ceasul de terminalul de plată. Atât de simplu!

Un serviciu absolut sigur

Serviciul Garmin Pay este sigur și protejează datele cardului, generând coduri unice pentru fiecare tranzacție în parte. Numărul cardului nu este salvat în dispozitiv, pe serverele Garmin sau ale comercianților la care sunt efectuate achitările cu ceasul.

Victoriabank este în topul celor mai mari bănci din Republica Moldova, cu peste 260.000 de clienți activi, 100 de sedii pe întreg teritoriul țării și circa 1100 de angajați. În prezent, aceasta oferă o gamă largă de produse și servicii, dedicate atât persoanelor fizice cât și IMM-urilor, clienților Medii și Mari Corporativi, prin diverse canale de distribuție: unități bancare, ATM-uri și POS-terminale, dar și online banking (VB24). Crearea unui banking cu valoare adăugată, împrumuturile oferite comunității, implicarea echipei în diverse activități de voluntariat și de caritate fac parte din politica de responsabilitate corporativă a Victoriabank. Banca a investit și continuă să investească în tehnologii, ce creează o experiență „user-friendly” și oferă clienților săi cele mai moderne oportunități bancare.

Mastercard este o companie internațională de tehnologie din industria plăților. Obiectivul principal al companiei este crearea unei economii digitale prin introducerea modalităților inovatoare de efectuare securizată, simplă și smart a tranzacțiilor. Prin intermediul unor rețele și date securizate, produsele și soluțiile Mastercard ajută oamenii, instituțiile financiare, afacerile și guvernele să-și atingă potențialul maxim. Compania este prezentă în peste 210 țări și visează la o lume durabilă cu oportunități egale pentru toți.

Garmin. Proiectat să dureze. Timp de decenii, Garmin a fost pionier în noile dispozitive și aplicații wireless de navigație GPS care sunt concepute pentru persoanele care au un stil de viață activ. Garmin este prezent în cinci piețe primare, auto, aviație, fitness, activități marine și recreere în aer liber. 

 P