Tatiana Balan Onofrei este pasionată de tot ce este retro, de stilul anilor `50 și de alura pe care o aveau pe atunci femeile. Și-a propus să le ajute, creând colecții de haine care să poarte aroma acelor vremuri, dar tehnologiile timpului nostru. O nouă gamă de rochii semnată de ea își face loc pe ambele maluri de Prut, iar cea care le-a purtat, de data aceasta, este modelul Beatrice Birnat.

Stilul, la fel ca și atitudinea, nu se schimbă

„Am creat brandul Fantasy by Tatiana în primul rând datorită pasiunii mele fata de stilul anilor ’50. Stilul, gustul, atitudinea nu se schimbă la fel ca tendințele. Semnătura mea se exprimă prin acest stil, iar eu mă bucur foarte mult că mai sunt, chiar multe femei, care îl preferă și îl poartă cu drag. Sunt absolut sigură, când cineva vede astfel de rochii își aduce aminte de mine imediat”, ne spune Tatiana.

Coco purta negru, ea alege imprimeuri „vino’ncoa”

„Femeia trebuie să simtă că poate să poarte ce vrea. Coco Chanel purta negru fiindcă așa îi era confortabil. Eu aleg imprimeuri cu vino’ncoa, pentru ca indică ceva unic. Iar ținutele retro au un stil și se potrivesc minunat pe orice culoare. Chiar sunt adeptă că rochiile mamei, ale bunicii, pot fi reînviate. O rochie, un parfum sau niște accesorii se poartă în primul rând cu atitudine. Astfel, ținuta pe care ai moștenit-o de la o generație de femei, o porți cu mândrie – iar asta se vede”, crede cu siguranță Tatiana, creatoarea brandului și specialist în PR.

Oricât am vrea să fim de puternice, ne caracterizează gingășia

„Colecția de primăvară exprimă probabil ceea ce simt femeile când vine acest anotimp frumos. Totodată am optat pentru culori pastelate, precum e femeia, gingașă, oricât de puternică ar vrea să pară. Si desigur nu puteam fără verdele de care ne este dor și care va reda starea de fericire. Iar pentru femeile de afaceri, consider că setul elegant alb și negru este exact ce poate exprima profesionalism”, mai spune creatoarea Fantasy by Tatiana.

Alege ceea ce te face împlinită

„Nu sunt persoana care să se conducă neapărat după tendințe, deoarece ele sunt temporare. Mereu am zis, pentru cele 15 000 de femei care îmi urmăresc brandul, să aleagă rochia în care simt că sunt împlinite. Iar asta le va conferi încrederea pentru a reuși în carieră, eleganța la orice eveniment și șarmul de care au nevoie pentru o seară romantică.”