Dacă credeai că lumea aplicațiilor nu mai are cu ce să te surprindă află că nu e deloc așa! Clubhouse este noua aplicație care a captat interesul utilizatorilor și care se dezvoltă cu pași rapizi. De notat este faptul că în cadrul aplicației s-a creat un concept bazat pe format audio, în care intrarea se face doar pe bază de invitație.

Clubhouse a reușit să crească impresionant în prima jumătate a acestei luni. Deși a fost înființată în 2020, rețeaua de socializare s-a bucurat de interesul primit inclusiv din partea unor celebrități ca Elon Musk. La început de februarie, aplicația fusese instalată deja de 3,5 milioane de ori în toată lumea.

Pe 16 februarie, numărul abonaților a atins 8,1 milioane. Printre cei care au pus umărul la creșterea aplicației se numără șeful Tesla, Elon Musk, dar și Mark Zuckerberg, șeful Facebook.

De fapt, acesta din urmă are și interesul de a copia Clubhouse. Zuckerberg vorbea despre un viitor științifico-fantastic în care lucrătorii se „teleportează” în birouri folosind realitatea virtuală  și realitatea augmentată.

Potrivit The New York Times, liderii Facebook au cerut dezvoltatorilor să construiască propriul serviciu de chat audio al companiei, despre care se spune că se află în primele etape de dezvoltare.

Sursa: AGORA

Distribuie articolul: