Cu siguranță a face vânzări bune în imobiliare este una dintre cele mai complicate sarcini pe care le poate avea un om de vânzări și marketing. În schimb, indiferent dacă îți dorești să promovezi o agenție imobiliară sau ești dezvoltator în căutarea unei strategii de marketing potrivite, o singură vânzare îți poate acoperi bugetul investit în promovarea digitală, pe câteva luni bune înainte.

Cum să promovezi online ofertele agenției tale imobiliare sau ale companiei tale de construcții?

  • Investește timp în fiecare lead – dat fiind faptul că orice lead este extrem de valoros în imobiliare, o să începem cu acest sfat de aur: nu trata cu indiferență (sau cu superficialitate) lead-urile. Îți putem spune (nu din auzite) că în imobiliare comunicarea este cheia succesului, cu cât mai apropiat ești de clientul tău, îi înțelegi necesitățile, îi simți nevoile, cu atât e mai mare probabilitatea să închei acea tranzacție. Nu uita că o singură vânzare poate acoperi un salariu de-o lună în această nișă. Mai mult, omenia în negocieri întotdeuna va aduce recomandări noi.
  • Prezintă prin poze profesioniste imobilul tău – dacă ești dezvoltator imobiliar, angajează actori pentru sesiuni foto periodice, sau fotgrafiază familii fericite în casele frumoase consturite de tine. Da, vizualul vinde, dar vizualul mai poate spune și o poveste, poate inspira, și poate contura viața de vis ce așteaptă – la o tranzacție distanță. Folosește imaginile date pe Social Media, pe website, în articole comerciale și pe Pinterest, toate aceste medii pot aduce potențiali clienți, dacă vei adăuga și o descriere corectă după rigori SEO.
  • Ai grijă de reputația brandului și fii onest – știm că în imobiliare una dintre provocările imense este să repecți termenii-limită. Dar se mai și știe că un client nemulțumit va crea mult feedback negativ, și îți va „păta” imaginea pe online și offline. Recenziile sunt cele care te vor ajuta să închei tranzacții – de este vorba de un bloc de locuit, strădui-te să fii în relații bune cu comunitatea locului tău și să o îndemni să fie activă pe paginile tale din online. Ai grijă și să ai un profil Google My Business optimizat corect, care să conțină recenzii pozitive. O idee bună în acst sens este să menționezi clienților mulțumiți că ar fi de un real folos pentru tine ca ei să lase o recenzie pe Facebook sau Google.
  • Folosește arsenalul tău virtual de instrumente – promovarea unui site de imobiliare se face cel mai bine cu mult conținut interactiv, cum ar fi tururile virtuale (pentru o prezentare exhaustivă a imobilului); quiz-urile (pentru partea de atragere a potențialilor cumpărători cu un content engagging).

Promovarea anunțurilor imobiliare

  • Pune emoție în fiecare mesaj, vină cu mesaje calde – Ai grijă de emoția pe care o provoacă site-ul tău. Ce mesaj este afișat pe homepage? Crează el senzația de „acasă”? de „al meu”? Sau este vorba mai degrabă de o paletă de culori și un design rece? Un rol aparte în crearea unei impresii bune atunci când îți dorești promovarea online a unei proprietăți imobiliare îl are designul modern și curat, cum poți altfel vinde imobiliare, fără acuratețe în prezentarea produsului tău? Se știe că imobiliarele cer profesionalism, dedicație și investiție de timp. Pentru atragerea traficul spre site, apelează la servicii de SEO, pentru a-ți crește vizibilitatea proprietăților pe motoarele de căutare și la setarea campaniilor de Google Ads pentru a aduce click-uri plătite spre oferta ta.
  • Fă promovare prin anunțuri imobiliare și mesaje de marketing scrise ireproșabil și bine argumentate – pune accent pe istoricul companiei, pe fondator, pe reputația deja construită. Prin PR și branding online de calitate investești în imaginea companiei. Toate aparițiile în jurnale, reviste și ziare respectabile, crează, pentru tine, imaginea unui om din imobiliare serios, în care nu ți-e frică să economisești ce ai agonisit ani la rând.

Distribuie articolul: