Am intrat, oficial, în sezonul reclamelor de Crăciun și a euforiei care anticipează această sărbătoare frumoasă de familie. După mai multe reclame care ne-au cucerit inimile în totalitate, a venit timpul pentru un spot publicitar care topește până și sufletul celor mai mari amatori de singurătate. Veți înțelege de ce reclama a adunat aproape 20 de milioane de vizualizări în doar câteva zile de la publicarea pe YouTube.

Spotul video intitulat #heimkommen a fost conceput de rețeaua germană de supermarketuri EDEKA. Autorii au decis să conceapă o reclamă socială care să scoată lacrimile din ochii privitorilor. Pare sau nu ciudat, dar spotul a devenit viral în doar câteva zile de la lansare, azi numărând peste 18 milioane de vizualizări pe YouTube.

Reclama video reflectă povestea unui bătrând care ajunge să-și sărbătorească Crăciunul în singurătate.

Scuze, tată, noi nu vom putea veni la sărbători de data asta. Ne vom strădui data viitoare. Sincer! Crăciun fericit, tăticule”, îi mărturisește fiica, prin telefon. Pe fundal, se aud și sunetele gălăgioase de copii: „Ne vedem, bunicule! Crăciun fericit”, îi strigă nepoții, după care mesajul vocal este întrerupt.

Fiica bărbatului este lăsată să-și imagineze durerea pierderii pe care ar suporta-o dacă nu și-ar mai vedea tatăl, după care se grăbește împreună cu toată familia acasă la tata!

Foto: bild.de

Distribuie articolul: