Ești interesat de tot ce înseamnă social media și ți-ai dori să îți crești audiența pe rețelele sociale? Dacă da, atunci acest interviu este pentru tine. L-am adus „După Cortină” pe cel mai tare specialist în această zonă – Dumitru Talmazan: Certificare Facebook Digital Marketing Associate, certificare MBA Executive, antreprenor digital, speaker internațional și expert în Comunicare Digitală. E clar că sfaturile lui merită ascultate și puse în practică 😀 

Am vorbit cu Dumitru despre Instagram, valul de concursuri de pe această platformă și cum să îți dai seama singur ce ai de făcut ca să îți crești numărul de urmăritori în mod organic. Dumitru ne-a mai povestit cum se descurcă și cu noua afacere din Chicago, cum de încă mai are puteri și nu s-a confruntat cu o „criză de burnout”. Desigur nu l-am putut lăsa și fără să ne povestească despre partea personală. Astfel, am aflat care este rolul femeii pentru succesul bărbatului și ce părere are despre expunerea copiilor pe social media.

Citește în continuare câteva fragmente din interviu:

Condoleanțe utilizatorilor Instagram care își cresc audiența prin concursuri…

„Condoleanțele mele lor (influncerilor). Ei nu sunt influenceri, adică e un soi de…. nici măcar botox nu îi pot spune. E o chestie foarte artificială. Dacă e să te uiți în statistica acestor conturi e probabilitatea de 99 % ca acești utilizatori se află în așa zisul ban de la Instagram.

Din cauza că peste noapte s-au abonat la tine 20 de mii de oameni, Instagramul a văzut asta pentru că în algoritm s-a întâmplat ceva nestandart. Respectiv Instagramul îți face o verificare și începe să vadă că oamenii foarte repede se dezabonează de la tine și iară se întâmplă o schimbare bruscă – platforma observă și te duce în „ban”, ceea ce poate însemna că oamenii care au câte 20-30 de mii de urmăritor pot avea un impact de doar 200 de view-uri în story”, explică Dumitru.

De ce Dumitru Talmazan a participat la concursuri și dacă regretă asta sau nu, află urmărind interviul video.

Concurența pentru Talmazan School…

„Noi, teoretic, nu avem concurență. Eu nu cunosc nicio companie, care să aibă în spate atâtea lucrări: companii, instruiri corporative, branduri, în așa timp și cu un nivel de calitate ridicat. Sunt colegi de breaslă care prestează servicii de instruire sau colegi care prestează servicii de social media, calitatea însă e discutabilă.

Eu am observat că există două tipuri de calități. Primul element – mie nu îmi place de tine. Al doilea – ție nu îți place de mine. Calitatea e foarte subiectivă. Pur și simplu unui client poate să nu îi placă de mine și noi nu putem să ne „pupăm”, nu putem să lucrăm împreună și din cauza asta el zice că nu-s bun. Noi din prima lună reziliem contractul cu astfel de clienți. Au existat branduri pe care eu nu am putut să le ajut. Eu lucrez și eu simt că suntem din două lumi diferite: viziunea mea și viziunea clientului nu se pupă și de asta eu nu sunt bun pentru un astfel de client”, recunoaște Dumitru Talmazan.

Urmărește interviu video integral mai sus sau pe canalul nostru de Youtube