Gândește-te preț de o clipă că ai mâine posibilitatea să începi o afacere. Care ar fi aceasta? Ceva din sfera alimentației publice, de exemplu o patiserie home-made sau poate un business cu bijuterii hand-made? Dacă îți dorești cu ardoare să ai propriul tău hobby care ți-ar aduce și profit, atunci acest material îți este dedicat. Inspiră-te din cele patru reguli de bază ale unui tânăr antreprenor de succes.

Mai întâi muncești tu și apoi numele tău

Pentru nimeni nu mai e un secret cât de valoros și pertinent este brandingul personal, deoarece puterea de cumpărare a unui nume este net superioară celei unui produs, oricât de cinic nu ar suna acest lucru. Totuși, regula de aur spune că validarea unui brand vine la pachet doar cu calitatea impecabilă a produsului finit. Deci, să ne imaginăm că ai o afacere cu prăjituri de casă. Dacă acele dulciuri de manufactură sunt delicioase, savuroase și mai au și un certificat de calitate, atunci nu-ți rămâne altceva decât să te apuci de brandul personal. Îți recomandăm eventual să iei un credit online și să te înscrii la cursuri specializate de promovare a brandului personal, astfel încât să reușești să trasezi o strategie corectă și să atingi treptat scopurile setate.

Certifică-ți munca

Această regulă este de aur cu atât mai mult, cu cât și profilul clientului modern s-a schimbat. Iată de ce, dacă ai un produs de interes, nu te speria de certificare, chiar dacă asta implică timp și finanțe, rezultatul va fi peste așteptările tale. Eventual, poți accesa un credit rapid care ar acoperi necesarul de venituri destinate taxelor de stat.

Utilizează promovarea digitală

Dacă am învățat ceva de pe urma pandemiei, atunci a fost vorba exclusiv despre necesitatea prezenței pe online și nu doar despre a avea un anume cont pe Facebook sau Instagram, ci mai ales pentru a-ți valida prezența și reputația digitală. O poți face pe cont propriu sau, de ce nu, contractând specialiști calificați, care ți-ar recomanda tipul de conținut digital ce ți-ar scoate în relief valoarea produsului.

Spune o poveste

Una dintre regulile centrale ale unei afaceri cu vânzări bune este să spună o poveste (atenție, nu să vândă brașoave). Deci, învață-te să le spui clienților tăi despre produsele tale, despre avantajele acestora și mai ales să-i convingi că au nevoie de ele, astfel încât să-i fidelizezi. Acest lucru poate fi făcut foarte bine prin intermediul a trei instrumente:

  • Storytelling – partea scrisă a afacerii tale;
  • Videotelling – partea video a afacerii tale care se reflectă pe social media;
  • Brand impact – este un soi de amestec dintre motivație, filosofie și credo al business-ului, la care clienții tăi a putea adera.

Oricare ar fi motivația din spatele afacerii tale, nu uita că ai nevoie și de finanțe. Ia un credit doar cu buletinul de la compania Forza și descoperă experiența unui business mic care te-ar reprezenta în totalitate.

P