O primă angajare sau procesul de căutare a unui job nou este mereu însoțit de cuvântul CV. Cum trebuie oare să fie acesta ca să fie suficient de atractiv și pe înțelesul angajatorilor? Diana Moraru, fondatoarea International Coaching Solutions, vă invită la workshop-ul „Ce lipsește în CV-ul meu” care se va desfășura la Chișinău în perioada 27-30 Noiembrie 2019. Evenimentul va avea loc la Universitatea de Stat din Moldova (USM) din Strada Mihail Kogălniceanu 65 (bl. 1).

Cui se adresează?

Workshop-ul se adresează studenților din anii 2 și 3, persoanelor care finalizează colegiul și celor care doresc să se relocheze în alta tara. Totodată, la eveniment pot participa și persoanele care activează în resurse umane, persoanele care doresc sa revină în câmpul muncii după o perioada lunga de pauza, cele care doresc sa facă o schimbare în parcursul profesional, precum și persoanele care nu știu către ce loc de muncă se orienteze.

Cine este Diana Moraru?

Diana Moraru, stabilita de aproape 10 ani la Londra, este expert in resurse umane, coach de cariera si mentor la nivel international, contribuind la modelarea și inovarea companiilor, transferând leadership si principii celor care doresc să se reinventeze. Moldoveanca este și Associate Membership la Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD) (cea mai mare asociație profesională europeană de specialiști în resurse umane) din Londra din 2015 și în septembrie 2018 a fost numita Ambasador în Mentoring în cadrul acestei instituții, care colaborează cu Guvernul Marii Britanii.

Cu o abordare personalizată, pragmatică și eficientă bazată pe definirea corectă a strategiilor și pe construirea de modele de succes pe termen lung, Diana este creatoarea brandului International Coaching Solutions, prin care derulează o serie de proiecte atât în Marea Britanie, cât și la nivel internațional. Diana a obținut diploma in Personal Performance Coaching la Coaching Academy din Londra și este Practitioner NLP. Deține level 2 DISC profile, un Master in Managementul și Dezvoltarea Afacerilor si unul in Resurse Umane la Kingston University din Londra.

Cu o experiența vastă în resurse umane, dobândită în marile corporații din Londra, Diana a ajutat tinerii și persoanele cu o perioadă mai mare de pauza profesională să se reîntoarcă în câmpul muncii, să-și descopere vocația, îndrumându-i să facă cea mai bună alegere în carieră și să își identifice abilitățile și competențele profesionale, precum și valorile personale și profesionale. A ajutat și a asistat sute de persoane în procesul de scriere a CV-urilor la nivel internațional, astfel toți au obținut locul de muncă dorit.

Rezultatele workshop-ului

Participând alături de Diana Moraru la workshop-ul „Ce lipsește în CV-ul meu” vei dobândi o înțelegere aprofundată asupra procesului de creare a unui CV eficient și de impact, asupra modului de adaptare a CV-ului la diferite posturi de muncă și, cel mai important, vei înțelege de ce angajatorii citesc CV-ul în doar cateva secunde.

În cadrul workshop-ulului „Ce lipseste in CV-ul meu” vei învăța cum să adaptezi abilitățile, cunoștințele și experiența pentru a se potrivi cu orice loc de muncă la care dorești să aplici. Totodată, vei învăța ce limbaj să folosești în CV pentru a fi selectat, ce informații să incluzi în CV dacă nu ai experiență, cum maschezi experiența nerelevantă, dar și cum justifici perioada inactivă în câmpul muncii. După acest workshop, participanții vor ști cum să își facă propriul CV fără a apela la surse externe, vor putea să își analizeze propriul CV și să identifice ce le lipsește. Workshop-ul se va încheia cu împărtășirea de sfaturi și trucuri menite a scoate CV-ul în evidență.

Recomandările clienților pot fi vizualizate pe profilul de Linkedin al Dianei și pe website-ul www.coachdianamoraru.com

Pentru rezervarea locului, accesați formularul de înscriere si pentru efectuarea plății cu cardul apasati aici

Pentru a face plata în numerar, o poți contacta pe Ludmila Cotaga la numărul de telefon 079238958.

Data limită a înscrierilor este de 26 Noiembrie 2019.

Distribuie articolul: