Faimoasa casă italiană de modă Dolce & Gabbana a decis să lanseze, la început de an, o colecție de articole vestimentare care ar răspunde necesităților religioase și culturale ale femeilor din lumea musulmană. Brandul a elaborat o colecție de hijaburi și abaya care ar semnifica solidaritate cu tradiția musulmană.

Noua colecție de articole reprezintă, de fapt, voaluri din satin și dantelă, cu printuri seducătoare și o tehnică a detaliului foarte bine exploatată.

cats

În colecție se regăsesc și modele originale de abaya – un veșmânt lung, negru, destul de lejer, revăzut cu fermoar sau cu nasturi în partea din față. În abordarea noii coleții, articolele sunt bogate în detalii în special în zona poalelor.

cats

Despre noua colecție a brandului s-a grăbit să comunice, pe contul său de Instagram, designerul Stefano Gabbana.

În ciuda aprecierilor venite din partea criticilor de modă, internauții și-au exprimat deja rezervele în ceea ce privește colecția, declarând că este o mișcare de marketing foarte inteligentă a celor de la Dolce & Gabbana.

Casele mari de modă recunosc că nu au „exploatat” suficient piața musulmană, iar asta, în contextul faptului că până în 2019, femeile musulmane de pe glob ar fi dispuse să cheltuiască peste 484 de miliarde de dolari doar pe haine și accesorii.

Foto: Instagram

Distribuie articolul: