La finele săptămânii trecute au fost prezentate rezultatele studiului de marketing „VOTAT MARCA RECUNOSCUTĂ”, realizat pentru Compania de Proprietate Intelectuală INTELSTART SRL, organizatorul Concursului Național al Mărcilor Recunoscute NOTORIUM.

Studiul a avut ca grup țintă populația urbană cu vârsta cuprinsă între 18-65 ani, din Chișinău, Bălti, Cahul. Mărimea eșantionului fiind de 500 de interviuri față-în-față cu demonstrarea logo-urilor VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ.

Respondenții au răspuns la două întrebări:

  1. Cât de probabil este că o sa cumpărați în viitor produse sau servicii cu așa logo VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ? Dreptul de folosire a acestui logotip îl vor avea doar învingătorii Concursului Notorium Trademark Awards, ediția a patra, datorită voting-ului transparent al publicului. La acest Concurs vor participa circa 4000 de mărci comerciale la 150 de categorii de produse și servicii. Perioada Concursului luna septembrie 2019.
  2. Veți avea mai multă încredere în produsele sau serviciile care vor purta așa logo VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ?

Astfel, la prima, întrebare 19% din respondenți au răspuns – Cu siguranță vor cumpăra și 51% din respondenți – Probabil vor cumpăra.

La a doua întrebare, 14% din respondenți au răspuns – Cu siguranță vor avea mai multă încredere și 45% din respondenți – Probabil vor avea mai multă încredere.

Astfel probabilitatea de cumpărare a produselor și serviciilor ce vor avea logo VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ este de 70% și încrederea în aceste produse și servicii este de 59%.

Cu așa indicatori, putem spune cu certitudine că dreptul exclusiv de utilizare a logo VOTAT MARCĂ RECUNOSCUTĂ, pe care îl vor primi învingătorii Concursului Național al Mărcilor Recunoscute NOTORIUM  va fi un instrument adițional de loializare a clienților și de creștere a vânzărilor.

Distribuie articolul: