Heidi Klum se numără printre femeile celebre care nu se feresc să se prezinte aşa cum sunt ele cu adevărat, fără “scutul” protector al machiajului. La 44 de ani, supermodelul german îşi permite să posteze, din când în când, pe reţelele de socializare, câte un selfie în care îşi arată adevăratul chip.

Aşa cum nota Daily Mail în 2016, nimeni nu a ridicat mai mult trendul selfie-urilor fără machiaj decât Heidi Klum. Mamă a patru copii, Heidi Klum nu se sfieşte să le arate şi faţeta obişnuită a vieţii sale, o latură care include şi multe imagini în care apare fără machiaj.

Ea a revenit joi cu o fotografie mai îndrăzneanţă, în care apare aproape topless. Cu părul blond curgându-i pe umeri, Heidi a îmbrăcat un halat colorat, care lăsa să i se întrevadă sânii, în timp ce privea spre camera telefonului, scrie Daily Mail. “Prinzând ultimele raze de azi ale soarelui”, a scris ea lângă cadrul surprins în curtea casei sale. Fotografia a primit peste 70.000 de like-uri în doar şase ore.

Deseori, înainte de a intra pe mâna make up artistului, Hedi Klum se pozează pentru a le arăta fanilor cât de mult are de lucru expertul pentru a ajunge la un rezultat notabil.

În 2015, supermodelul a făcut o demonstraţie elocventă a transformării sale, de la un look obişnuit, “fără îmbunătăţiri”, la cel pe care îl vedem în şedinţele foto sau pe podiumul de prezentare.

Heidi a postat pe contul său de Instagram două fotografii care arătau cât de mult contează munca unui make-up artist şi a unui hair stilist. Ea a denumit simplu pozele – „before” şi after @lindahaymakeup @brentlawler”, în semn de recunoştinţă pentru munca make-up artistei Linda Hay şi hair-stilistului Brent Lawler.

În februarie 2016, Heidi le-a făcut o nouă surpriză admiratorilor săi. Cu părul nearanjat, părând abia trezită din somn, Heidi a scris lângă imagine un simplu salut – ”Bună dimineaţa”, postarea ei fiind apreciată de 2,5 milioane de utilizatori ai reţelei de socializare.

Potrivit Daily Mail, capacitatea sa de a se transforma atât de mult la nivel vizual este o calitate foarte apreciată de designeri, pentru că aceştia îi pot folosi toate valenţele, în funcţie de conceptul creaţiilor lor.

În 2015, Heidi le-a arătat fanilor cât de mult contează munca unui hair-stilist, punând alături două imagini ale sale, cu şi fără machiaj

În ciuda vârstei sale, supermodelul german nu are de gând să coboare curând de pe podium şi le-a răspuns celor care susţin că este prea bătrână ca să prezinte lenjerie. Într-un interviu înregistrat pentru show-ul de televiziune „The Ellen DeGeneres Show”, supermodelul i-a spus gazdei sale că au apărut câteva opinii critice după cea a lucrat pentru o campanie de promovare a propriei linii de lenjerie, Heidi Klum Intimates. „Uneori, oamenii spun că ai 44 de ani, mergi pe 45, de ce nu laşi locul altcuiva? Dar eu mă gândesc mereu că sunt multe femei de vârsta mea… 50, 60, 70 de ani… Ce? Noi avem o dată de expirare? Nu mai avem voie să ne simţim sexy?”, a argumentat vedeta.

Heidi a continuat: „De ce trebuie să avem 20 sau 30 de ani? De ce nu poate o femeie mai în vârstă să facă o campanie? Aşa că o să mai fac.”

După relaţia cu Vito Schnabel, vedeta şi-a găsit alt iubit. Acesta este Tom Kaulitz, chitaristul trupei Tokio Hotel, în vârstă de 28 de ani.

Heidi Klum s-a despărţit anul trecut de comerciantul de artă Vito Schnabel, în vârstă de 29 de ani, cu care a avut o relaţie de trei ani. Top modelul german are patru copii – Helene (13 ani), Henry (12 ani), Johan (11 ani) şi Lou (8 ani) – cu fostul ei soţ, cântăreţul Seal, în vârstă de 55 de ani, cu care a fost căsătorită din 2005 până în 2014.

Celebră pentru aparițiile în revista Sports Illustrated și pentru casa Victoria’s Secret, Heidi Klum este în prezent gazda concursurilor televizate „Project Runway”, „Next Topmodel Germany” și „America’s Got Talent”.

În afara carierei din lumea modei, Heidi Klum, care a divorţat în 2014 de cântăreţul Seal, a devenit celebră şi pentru participarea la reality show-ul “Project Runaway”, în urma căruia a obţinut în perioada mai 2011 – mai 2012 venituri de 20 de milioane de dolari.


Ea s-a situat vreme de mai mulţi ani în primele cinci locuri din topul Forbes al celor mai bine plătite manechine din lume. În 2012, editorii revistei nu au mai luat-o în considerare în realizarea topului, pentru că au fost de părere că Heidi Klum a devenit „mai mult o femeie de afaceri şi o celebritate multimedia decât un model”, notează Mediafax.

Distribuie articolul: