Vrei să nu lucrezi pentru METRO? Provocare acceptată! Pavel Sîrbu și Dumitru Roman (alias Beton) de la Comedy Zebra Show, dar și bloggera Anna Smolnițchi s-au alăturat echipelor din magazine și au muncit cot la cot pentru a oferi clienților o experiență la standardele METRO. Au participat la sesiuni de training, au aranjat produsele pe rafturi, au transportat gratare de gradina, au eliberat bonuri de casă și chiar s-au lăsat certați de clienți. Care au fost cele mai mai provocări și cum a fost experiența lor în echipa METRO, ce secrete „au furat” de la angajați și dacă ar vrea să facă parte din echipă aflați în continuare. 

Pește cu „garnitură de glume”

Mai în glumă, mai în serios, de dimineață „angajații temporari” ai METRO au fost invitați la o sesiune de training, pentru a se familiariza cu regulile de securitate din magazin și cu procesele de lucru in cadrul companiei METRO. În departamentul de pește, șeful secției le-a explicat ce activități vor avea pentru astăzi, iar după instruire, direct la treabă! Umoriștii au luat „cu asalt” peștii din acvariu, fructele de mare și au recomandat clienților rețete de prepare a peștelui.

Pavel Sîrbu, umorist Comedy Zebra Show: „E foarte asemănător cu o secție din spital. Fiecare dintre colegi își cunoaște lucrul foarte bine și toți sunt amabili. Șeful secției este foarte prietenos, explică totul clar și este corect cu membrii echipei. În calitate de angajat ai multe beneficii, inclusiv bonuri de masă. Acesta e un punct important pentru mine, atunci când mă angajez.”

Umor „rumenit” la grătar

Forfotă mare a fost și în secția în care se vând ustensile, accesorii, decorațiuni pentru grădinărit, casă și terasă. Primăvara i-a „activizat” pe clienții METRO, dar și pe proaspeții angajați, care au studiat și le-au explicat cumpărătorilor „rețeta” mânuirii grătarelor.

Dumitru Roman, umorist Comedy Zebra Show: „Pentru prima dată am lucrat într-o echipă atât de mare. Am rămas surprins de atitudinea binevoitoare a colegilor, care se apropiau și îmi propuneau să-mi arate cum pot face acele lucruri într-un mod mai simplu. Sunt foarte receptivi și cunosc o grămadă de chestii. Îmi dau seama acum cât de important este că, dacă, de exemplu, ești la o secție de oțet balsamic, să cunoști foarte bine produsul.”

Experiența clientului, țesută din efort și pasiune

Pasiunea pentru muncă, dorința de a oferi fiecărui client servicii de cel mai înalt nivel și motivația de a face lucrurile bine – toate se numără printre principiile care au fost cultivate de-a lungul timpului în rândul angajaților METRO. Cel puțin asta a descoperit bloggera Anna Smolnițchi, care i-a servit pe clienți printre fructele și legumele proaspete. Ulterior, a mers să îi dea o mână de ajutor colegei sale din raionul de textile.

Anna Smolnițchi, bloggeră: „După ce lucrezi în contact cu clienții, începi să vezi lucrurile cu alți ochi. Angajații METRO depun niște eforturi colosale pentru a ne oferi nouă, cumpărătorilor, produsele de care avem nevoie. Aflându-mă aici doar pentru o zi,  am aflat o sumedenie de lucruri curioase. De exemplu, ce tipuri de textile sunt recomandate pentru copii și care nu. A fost o experiență foarte utilă.”

Vadim Rotaru, Șeful Departamentului Resurse Umane și Comunicare Corporativă METRO: „Ne bucurăm foarte mult că oaspeții noștri au acceptat provocarea de a veni  în echipa METRO și de a descoperi farmecul de a lucra în comerț. În această echipă oricine are oportunitatea să învețe, să crească, să se dezvolte și să facă o carieră. Mediul prietenos în care activează, flexibilitatea programului, oportunitatea de a se dezvolta profesional, dar și salariul atractiv – iată doar câteva dintre motivele pentru care angajații noștri sunt mereu pozitivi și dedicați muncii lor. Și asta pentru că în echipa noastră nu lucrăm pentru METRO, dar pentru succes – al clienților, al nostru și al familiilor noastre.”

Vrei să nu lucrezi pentru METRO? Te angajăm!

„METRO este în căutarea oamenilor dornici să se alăture celor peste 600 angajați ai companiei. În echipa METRO, fiecare se bucură de un salariu competitiv, premii pentru performanță, condiții sigure de muncă și un mediu prietenos. METRO le pune la dispoziție un pachet social garantat, tichete pentru masă, echipament și transport asigurat de companie, reduceri la cumpărăturile efectuate în magazin, asigurări de accidente și îmbolnăviri, asigurări medicale și program de muncă flexibil. Angajații se bucură constant de oportunități de creștere în carieră și de dezvoltare profesională. Peste 90% din managementul companiei, inclusiv șefii de echipe din magazine, au parcurs treptele de dezvoltare internă, prin programe de dezvoltare în carieră. Și programele de internship reprezintă o oportunitate de recrutare și creștere profesională. Tinerii au posibilitatea să aplice și la un program internațional de dezvoltare – METRO Potentials.

Accesează www.metro.md/cariera pentru a găsi ofertele de muncă și află mai multe despre beneficiile de care te poți bucura fiind în echipa METRO.

„Te așteptăm în echipa noastră!”, spun cei de la METRO

P