Promovarea digitală este acum un must have, mai ales în condițiile unei pandemii prelungite, când prezența afacerilor pe online poate garanta cifre de vânzări corespunzătoare și poate forma o altă conduită a consumatorilor. Totuși, din lipsa finanțelor sau dintr-o viziune eronată asupra lucrurilor, tot mai mulți antreprenori apelează la serviciile freelancerilor, având o reticență sporită față de agenții.

Industria agențiilor de publicitate digitală este o industrie de 14 miliarde de dolari care oferă servicii precum SEO, publicitate pe bannere, publicitate video, generare de clienți potențiali, publicitate prin afișare digitală și management al rețelelor sociale. Aceasta angajează aproximativ 78.362 de oameni în întreaga lume. În raportul de industrie al IBISWorld, se menționează că există 7.865 de agenții de publicitate digitală, dar această cifră variază considerabil de la an la an.

Echipa SEOLITTE, companie de digital marketing cu peste 5 ani experiență în sfera promovării online, a adunat pentru tine 4 cele mai relevante motive care te-ar face să alegi o agenție specializată pentru strategia ta de marketing.

Ai toate serviciile la un loc

De obicei, o companie mică sau mijlocie necesită întreg pachetul de servicii destinate promovării digitale, de la scrierea textelor comerciale (copywriting) și până la utilizarea mecanismelor SEO pentru îmbunătățirea considerabilă a funcționării, precum și poziționării unui site în topul motoarelor de căutare. În cazul când apelezi la un freelancer, de regulă, acesta îți poate furniza doar un anume serviciu, ceea ce, pe termen lung, îți poate îngreuna lucrurile. În loc să comunici doar cu un account manager (în cazul agenției), care ți-ar răspunde în intervale de timp comode ție, vei comunica cu 3-5 persoane diferite, care își organizează graficul conform propriilor necesități. În acest caz, nu doar că pierzi detalii importante din vedere, ci poți să ratezi anumite oportunități majore. De exemplu, o publicitate setată târziu poate scăpa valul de vânzări. De obicei, în agenții funcționează anumite grafice prestabilite, iar specialistul acreditat te informează despre tendințe, perioade și intervale când ai avea efectiv de câștigat de pe urma promovării.

Ai o viziune de ansamblu

Vrem – nu vrem, dar în marketing contează viziunea de ansamblu. Cu atât mai mult această axiomă este valabilă în cazul strategiilor digitale. Oricât de bun ar fi un freelancer, el nu va putea identifica soluțiile fiabile, acoperind întreaga problematică a clientului. Pentru a evita interacțiunea cu oameni – orchestră, care s-ar putea să îți promită multe rezultate, dar să obțină puține, mai bine mergi pe mâna specialiștilor dintr-o agenție care realizează brainstorming-uri, trasează analize și schițează planuri cu diferite variante disponibile. În acest fel, riscul de a greși este mult mai mic.

Ai certitudinea investițiilor și bugetelor asumate

Cașcavalul este gratis doar în capcană, iar freelance-ul poate deveni o capcană pentru banii tăi, deoarece nu este o reglementare expresă a bugetelor și, s-ar putea, ca de-a lungul colaborării un specialist să solicite bugete exagerate, nefondate chiar pe anumite calcule. În cazul unei agenții, primești un audit inițial cu un buget preventiv, în care unicele variabile sunt explicit sumele destinate pentru ads-uri. În plus, poți beneficia de pachete diferite ca preț și ca posibilități, ceea ce îți permite să experimentezi și să obții rezultate care ar depăși așteptările tale.

Ai previziunea acțiunilor îndeplinite

Este unul dintre avantajele principale ale colaborării cu o agenție. Nu doar vei ști pe ce efectiv se duc banii tăi, ci care sunt rezultatele long-term pe care le vei obține. În acest fel, investiția ta se va capitaliza într-o strategie de durată, ținând cont de specificul afacerii tale.

De exemplu, dacă ai o companie de construcție și planifici lansarea unui nou bloc în scurt timp, s-ar putea ca o strategie de promovare digitală să-ți aducă cumpărători încă la etapa când pui temelia. Înțelegi analogia? Suntem cu doi, trei pași înaintea pieței.

Dacă ai ajuns la concluzia că ai nevoie de promovare online de calitate, atunci este momentul oportun să apelezi la echipa agenției digitale SEOLITTE. Aceasta îți garantează calitatea proceselor îndeplinite și o implicare proactivă. Sună acum: +373 69 809 235.

SEOLITTE îți schimbă viziunea asupra proceselor digitale!

P