Despre anul 2020 cred că ne vom aduce aminte câteva decenii bune, drept anul în care a căzut gigantul Google și Youtube, am început lupta cu coronavirusul și am ajuns să percepem altfel noțiunea de educație interactivă. “Un an cu adevărat pestriț” – anume l-au descris cei din echipa Seolitte. De la ei avem un tradițional articol despre cele mai populare căutări în motorul Google. De ce? Pentru că ele reflectă trendul general și ne pot arăta cum a trecut anul acesta, în cele mai colorate nuanțe.

Google Classroom – cum am mutat lecțiile din banca școlară pe canapeaua de acasă

În sfera căutărilor din domeniul educației cel mai căutat termen a fost „Google Classroom”. Nu e nimic din domeniul fantasticului, deoarece produsul Google era una dintre puținele soluții fiabile de a păstra intact procesul educațional, chiar și atunci când pandemia ne-a închis în case.

Totuși, se pare că nu toți profesorii au fost gata de această provocare, apelând intens și mult la explicațiile de pe Google, în speranța de a înțelege pe deplin cum funcționează acest mecanism.

Coronavirus – un rău invizibil

Ce este coronavirusul? Această întrebare a copleșit masiv mintea colectivă, punându-ne la încercre răbdarea, nervii și liniște, zi de zi, încă din martie. Aflându-ne într-o incertitudine constantă, am tot dat scroll pe paginile Google pentru a înțelege ce este o pandemie și la ce trebuie să ne așteptăm. Aceste căutări au rezultat atât în articole bine documentate, cât și în replici fake news cu care ne luptăm până în prezent.

365 zile – un film „demn” de anul 2020

Ascunși în case, am decis să consumăm conținut cinematografic, iar apariția filmului polonez „365 dni” a bulversat imaginația publicului. Criticat la sânge, filmul este o replică a „50 shades of Grey”, aceasta a fost căutat intens de internauți.

”Despre calitatea și impactul acestui film putem spune doar că este exact ca și acest an: scandalos, incert și nu prea calitativ”, notează cei de la Seolitte.

Mâncarea – o oază de plăcere în mijlocul furtunii

Pentru că tot am fost închiși între patru pereți, ne-am apucat intens de gătit și acest lucru se vede clar în căutările Google, topul fiind:

  1. Rețetă gogosi
  2. Rețetă banana bread
  3. Rețetă pâine
  4. Rețetă pizza
  5. Rețetă eclere

Se pare că preferințele au fost îndreptate mai mult pentru gustări dulci, sățioase, probabil în căutarea unei porții sănătoase de oxitocină și endorfine.

“Deci, despre ce a fost anul 2020? Despre multă informație vagă, despre fake news-uri și… gogoși dulci. Tu ce ai căutat pe Google? Și ce așteptări ai de la 2021?”, te întreabă experții SEO.