Renumitul brand de lenjerie, Calvin Klein a lansat o nouă campanie de publicitate, iar Naomi Campbell și Bella Hadid au devenit personaje cheie în cadrul acesteia. Pe lângă ele, în campanie mai apar și alte vedete, dar totuși toată atenția au atras-o celebrele modele.

Scopul principal a l noii campanii publicitare este de a arăta modelele în posturi de naturalețe maximă, fără filtre. Atât în foto-sesie, cât și în video lansat de Calvin Klein, s-a urmărit scopul reflectării sexualitatea femeilor din diferite puncte de vedere.

Campania aduce în viață aspectul jucăuș, dar în același timp curat al sexualității. Aceasta dorește să încurajeze auto-exprimarea personalității și subliniază ideea că sexualitatea, este de fapt, o stare de spirit”

Dacă Bella Hadid a mai apărut anterior în campaniile de publicitatea ale brandului Calvin Klein, pentru Naomi Campbell această experiență este o premieră. Este prima oară când modelul anilor ’90 colaborează cu acest brand de lenjerie.

Sursa: Spletnik.ru

Distribuie articolul: