Bismobil Kitchen este o companie producătoare de mobilier pentru bucătărie cu o experiența de 7 ani în domeniu, fondată pe 10 octombrie 2012. Ultimii 3 ani de activitate al producătorului au fost cu adevărat prodigioși, în contextul lansării unui plan de dezvoltare pe termen lung. „Putem spune sigur că ne-am îndeplinit zilnic misiunea. „Misiunea de a face cât mai mulți oameni fericiți, pentru plăcerea de a găti acasă și pentru plăcerea echipei Bismobil Kitchen de lucra acasă”, notează reprezentanții companiei.

De 7 ani, compania Bismobil Kitchen în strategia sa de dezvoltare și-a găsit și își îndeplinește misiunea. „Avem planuri mari, avem multe de învățat și de experimentat – cert este că doar cu gând bun pentru toți cei care ne susțin, cu perseverență și îngăduință vom reuși”, ne spune directorul și fondatorul Bismobil Kitchen, Mihail Saran.

Rezultatele din 2018-2019 confirmă și reperează strategia aplicată, dar și necesitatea adaptării și dezvoltării continue, pentru a face față noilor tendințe, solicitărilor, si la noile metode de interacțiuni atât dintre domeniile de business cât și cu clienții.

Astfel, au fost implementate strategii de optimizare a prețului, de instruire a personalului, au fost impuse standarde pentru oferirea nu doar a unui produs competitiv, dar și un Service Experience la cele mai înalte cote.

Toate cifrele companiei sunt în continuă creștere

Cifrele pentru anul 2018 și din prima jumătate a anului 2019 vorbesc de la sine: au fost realizate 306 bucătării în 2018 și peste 350 în ianuarie-septembrie 2019, toate fiind proiecte individuale. Aceasta presupune un merit și un efort consecvent din partea echipei. Rezultatele însă sunt un succes notabil pentru producerea mobilierului individual din RM. „Au fost mărite spațiile expoziționale de trei ori, echipa sa mărit de câteva ori, astăzi suntem peste 75 de membri implicați direct. Taxele plătite de companie pentru 2018 au constituit peste 1.185 000 mil lei, ceia ce ne poziționează ca o companie social responsabilă. Indexul de calitate a produselor Bismobil Kitchen a ajuns la 95-97 %, reușită care a fost posibilă prin aplicarea Controlului Calității Bismobil Kitchen la toate etapele de producere. Mai mult, feedback-urile de la clienți sunt un indicator care ne recomandă îmbucurător pentru noi inclusiv pentru calitatea serviciilor”, menționează reprezentanții companiei.

Totodată gradul de recomandare dar și de recunoaștere a brandului în 2019, îmbucurător și esențial, influențează volumul de lucru al companiei. Compania dezvoltă o strategie de pe termen lung, astfel cota profitului reinvestit constituie peste 90 la sută din profit.

Orientați către cel mai bun Client Service

O atenție deosebită se acordă experienței clienților. Client Experience înseamnă că, pe lângă consultația profesionistă la toate etapele: modul de vizualizare / percepere a mostrelor și a realizării proiectul propriu, clienții Bismobil Kitchen sunt notificați, spre exemplu, la toate etapele realizării proiectului. Aceștia sunt informați în mod automat, de fiecare dată când proiectul trece la următoarea fază de realizare, producere sau livrare sau montare. Acest aspect este indispensabil în era digitală, când tehnologiile și informația sunt absolut vitale. Pentru aceasta, compania investește constant în traininguri, schimburi de experiență, politici interne de dezvoltare personală, oferte folow-up până la infotainment, totul orientat către Best Client Service.

Mai aproape de oameni

„Ținem să reiterăm aspirațiile companiei de a deveni un nume de reper în domeniul producerii mobilei și, incontestabil, atunci când vine vorba de mobilier de bucătărie. Astfel am lansat o nouă strategie: ,,Mai aproape de oameni”. Aceasta presupune inclusiv factorul geografic, dar și menținerea unor prețuri competitive, o calitate înaltă, servicii profesioniste și un mediu plăcut”, mai spune Mihail Saran, director.

„În pofida multor provocări și dificultăți, comune pieței noastre, reușim să le depășim prin politici interne, spre exemplu felexibilitatea de plată pentru clienți sau lansarea manifestului „PLĂCEREA DE A LUCRA ACASĂ”, prin care încercăm să antrenăm/menținem angajații și desigur să le oferim condiții de lucru și dezvoltare motivante”, mai spune sursa citată.

Plăcerea de a găti acasă

Bismobil Kitchen planifică să implementeze noi strategii de dezvoltare, noi modele de interacțiune cu consumatorii și să persevereze prodigios în realizarea mobilierului de calitate, cu prețuri accesibile și experiențe plăcute oferite clienților. „Noi lucrăm PENTRU PLĂCEREA DE A GĂTI ACASĂ și de a face cât mai mulți oameni fericiți!”, notează echipa Bismobil Kitchen.

P