Nu e prima carte citită de la Colleen Hoover, știam din start că mă așteaptă o poveste interesantă cu o modalitate deosebită de relatare. Povestea ne arată că unii oameni care ne iubesc foarte mult sunt gata să ne rănească foarte dureros. Colleen Hoover născută la data de 11 decembrie 1979, Texas, Statele Unite, este autoarea mai multor lucrări care au ajuns bestselleruri în lume, cum ar fi: Hopeless; Ugly Love; Confess și altele. Cărți care m-au cucerit din primele momente de lecturare. Să vă mai spun ceva, romanul „Totul se termină cu noi’’ a fost premiat în anul 2016 cu titlul „Goodreads Choice Award – Romance’’.

Lily Bloom protagonista cărții, a fost pusă la încercare de viața, acest lucru a și provocat-o să lucreze din greu pentru viața pe care și-o dorea. A dat dovada de o tânără cu ambiție care a evoluat foarte mult, a absolvit liceul, după care a luat decizia să se mutate la Boston unde a pus bazele unei proprii afaceri. Peste ceva timp, Lily îl cunoaște pe Ryle Kincaid, un neurochirurg drăguț, pentru care simte o simpatie și o atracție, ceea ce mai târziu îi schimbă brusc viața. Ryle este un tip pe cât de chipeș pe atât de încăpățânat și poate chiar puțin arogant. De asemenea, este sensibil, strălucit și are o sensibilitate deosebită pentru Lily, dar viziunea lui Ryle față de relații este tulburătoare și le va provoca mari necazuri.

„-O să-ți promit ceva, mi-a spus. Atunci când viața mea va fi suficient de bună încât tu să poți face parte din ea, te voi căuta. Dar nu vreau să mă aștepți, pentru că s-ar putea ca asta să nu se întâmple niciodată.”

Trebuie să recunosc că de la început nu credeam că am multe de învățat din această carte. Mi-a indus mai mult impresia de un roman romantic și ușor de citit. După care am fost scăldată într-o sumedenie de emoții frumoase și mai puțin. A m simțit inspirație combinată cu dezamăgire în unele reacțiile ale protagoniștilor. Cu siguranță cartea m-a făcut să trăiesc povestea alături de ei. Am simțit fiecare sentiment ca pe unul trăit în spațiul real. Din primele momente de cunoștință cu Lily am îndrăgit-o, mi-a fost apropiată ca fire.

Vezi această postare pe Instagram

O postare distribuită de D A N I E L A (@arapandaniela)

Trecutul și fantomele din el pe toți ne deranjează uneori, mai ales când suntem într-o fericire totală. Iar Lily este impusă de viață să aleagă, între prezent și trecutul care nu o lasă în pace. Nu vă dau multe detalii , intenția mea este să vă provoc să citiți această poveste, din care aveți multe de învățat, însă prea multe detalii ar putea scădea din interesul și curiozitatea voastră.

„Se uită la mine. Mă privește cu adevărat. Ochii lui îi întâlnesc pe ai mei și mă cercetează, insistent, de parcă mi-ar putea citi pe chip toate secretele. N-am văzut niciodată ochi atât de întunecați ca și ai lui. Sau poate că am văzut, dar par mai întunecați când sunt ai cuiva atât de intimidant. Nu-mi răspunde la întrebare, dar curiozitatea mea nu este ușor de stăpânit. Dacă el mă poate obliga să mă dau jos de pe o margine de acoperiș, unde mă simțeam foarte liniștită și confortabil, atunci mă aștept să mă distrez cu răspunsuri la întrebările mele indiscrete.”

V-am intrigat? Dacă da, vă invit să citiți acest roman care cu siguranță o să vă placă. Îl puteți citit în internet sau procura de la orice librărie, după care vă așteptăm cu o reacție.

Autoare: Daniela Arapan, stagiară