Ai o firmă de arhitectură sau design interior? Noi știm cum să o promovezi în mediul digital. La sigur, acest articol o să fie un bun punct de pornire pentru promovarea business-ului tău: vei găsi aici idei de promovare pentru firmele de arhitectură, construcții modulare și amenajări.

Rămâi cu noi pentru o soluție de marketing pentru arhitecți, la cheie: promovare birouri de arhitectură și design interior!

Așadar, iată ideile noastre de promovare digitală, pentru a face marketing de gherilă în firmele de arhitectură și design:

  • Ține un blog care va inspira și va convinge – evident că în nișa ta vinzi cu vizualul, dar nu uita să adaugi descrieri despre procesul de muncă, procedeele creative folosite, echipa de implementare și conlucrarea cu clientul. Crearea unui conținut textual interesant te va apropia de cititor, îl va invita în lumea ta, dar va avea și impact pe partea de SEO. Un blogging făcut bine ajută mereu pe 2 nivele: și să vinzi, dar și să bifezi obiectivele de clasare organică în rezultatele căutărilor prin optimizare SEO.
  • Folosește platformele de inspirație din nișa de arhitectură și design de interior, cum sunt: Behance sau houzz.com. Recomandarea este să creezi conturi acolo și să le complezi lunar cu informații despre proiectele tale. Vor influența atât partea de SEO, cât și vor ajuta la atragerea de noi clienți. Altfel zis, fii activ și implicat în nișa ta, prezența pe aceste platforme îți va asigura și un rol cheie în comunitatea de oameni din arhitectură și design.
  • Ține un cont de Google My Business (GMB) optimizat lunar și plin de recenzii pozitive. Ești într-o nișă în care frumosul vinde, iar cu instrumentul gratuit de la Google, GMB, ai ocazia să apari în rezultatele căutării organice cu poze, videouri și randări personale. Tot aici poți adăuga și date despre diverse studii de caz. Un alt rol important al acestui profil este să fie compilat cu recenzii de la clienții tău. Oamenii cred în recenziile pe care le citesc online la fel de mult ca în recomandările pe care el primesc de la prietenii lor. Cu siguranță, recenziile bune pe Facebook și GMB îți pot crea o reputație pozitivă și te vor transforma întru-un jucător greu de ignorat.
  • Diferențiază-te și vină cu oferte clar articulate. Gândește-te: ce poți oferi diferit, nou, unic, inedit? Fie că acoperi o nișă specifică, mai puțin aglomerată, de servicii de arhitectură, fie că creezi doar într-un stil (să zicem: cel minimalist, sau cel clasic?).

 

Cum să te promovezi eficient ca Arhitect sau Designer?

  • Creează în online senzația de accesibilitate și disponibilitate – Pe lângă materiale bine descrise și poze autentice, un profesionist antrenat în lucrul cu oamenii trebuie să se arate mereu dispus să ia proiecte noi, asigurându-și potențialii clienți că în agenda ta se regăsește timp suficient pentru încă un proiect de succes. O idee bună este să plasezi un chat pe website sau să manifești deschidere față de oameni pe canalele tale de social media. Nu uita să fii la fel de deschis și sociabil și în discuțiile telefonice, pentru a nu sabota eforturile de marketing depuse în mediul digital.
  • Oamenii cheie să fie în lumina reflectoarelor – eforturile de PR și branding sunt în special apreciate în promovarea firmelor de arhitectură și design, pentru că oamenii tind să creadă în oameni, mai mult decât în branduri. Vorbește despre talentele companiei tale în comunicate de presă, știri comerciale și interviuri în presa de nișă.
  • Studiile de caz au nevoie de audiență! – Live-urile și webinarele cu studii de caz ar putea atrage nu doar urmăritori loiali (potențiali clienți pentru biroul tău de arhitectură/construcții), ci și reputație de profesioniști transparenți, care contribuie la dezvoltarea industriei prin împărtășirea experiențelor și dexterității. La fel de interesantă este idee de a preda studenților, a deschide o școală de seară sau a primi la practică elevi, care să fure meserie de la tine.
  • Și într-o ultimă instanță… apelează cu încredere la servicii de remarketing și retargeting. Prin remarketing vei reuși să rămâi în mintea potențialului tău client și vei crește șansele ca acesta să revină, pentru o consultație de la tine. Remarketing-ul rămâne a fi o metodă de promovare a website-urilor prin Google foarte populară, datorită costurilor reduse și a eficienței sporite.

Distribuie articolul: