Concursul care reunește și premiază cele mai creative vitrine din oraș revine pentru a-și sărbători realizările pentru proiectele instalate. Creatorii de fashion sunt îndemnați să aplice la concurs prin completarea formularului, iar premiile pentru acestea sunt foarte tentante. Afară de cele trei premii, se va acorda și premiul pentru alegerea publicului. 

„Creează și instalează vitrina, asigură-te că vitrina ta este pregătită pentru jurizare până joi, 18 aprilie, iar echipa de jurizare va
analiza fiecare vitrină în funcție de criteriile prestabilite. Premiile sunt oferite de ZIPhouse cu suportul Proiectul de Competitivitate din Moldova, finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Guvernul Suediei și vor putea fi valorificate în suma echivalentă a unor servicii de promovare”, anunță organizatorii.

PREMII

  • Gold – 7000 MDL
  • Silver – 5000 MDL
  • Bronze – 3000 MDL

Bătălie mare se va da pentru premiul PEOPLE’S CHOICE. Acesta va fi votat pe social media între 19 și 22 aprilie. Fotografiile tuturor vitrinelor participante în concurs vor fi plasate pe pagina evenimentului, iar participanților nu le rămâne decât să încurajeze cât mai mulți prieteni să dea like fotografiei vitrinei. Premiul pentru acesta este accesul la platforma de tendințe WGSN pentru o perioadă de 3 luni – este oferit de ZIPhouse.

Concursul se va încheia pe data de 23 aprilie cu Evenimentul de Decernare a Premiilor. Găsește formularul de înregistrare AICI.

Vezi și: 11 designeri moldoveni s-au întrecut pentru titlul de cea mai amenajată vitrină. Câștigătorii au plecat acasă cu premii

Acest proiect este organizat de către Centrul de Excelență în Design și Tehnologii ZIPhouse, parte componentă a Universității Tehnice a Moldovei, în parteneriat cu Asociația Patronală a Industriei Ușoare (APIUS) cu suportul Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Guvernul Suediei.