Pielea se usucă și se exfoliază, cauzându-ți un mare disconfort? Dacă întâlnești primăvara în această stare, este timpul să iei măsuri! Aflăm care sunt motivele acestei condiții, dar și remediile care te vor ajuta să scapi de problemă.

Îngrijirea pielii după o iarnă lungă

Dacă vedeți în oglindă o piele suprasensibilă, încărcată, uscată și palidă a feței, cu semne clare de exfoliere, iritație și reacții alergice (de exemplu, la îngheț – aceasta este așa-numita „alergie la frig”), înseamnă că este martie în calendar.

De ce se întâmplă asta? Frigul, înghețul, lipsa luminii și a vântului deshidratează pielea și o face mai sensibilă din cauza încălcării barierei de protecție, ceea ce duce la pierderea elasticității, la apariția ridurilor fine și la mărirea porilor, etc.

Iată 3 metode de îngrijire eficiente pentru o piele catifelată:

Îngrijirea corectă a pielii în condiții de casă

Curăță pielea corect! Pentru a scăpa de uscăciune și senzația de piele strânsă este necesar să creați toate condițiile pentru refacerea stratului său de hidrolipide. Este important să vă curățați ușor fața, îndepărtând produsele cosmetice în două etape: tratând mai întâi pielea cu apă micelară sau lăptișor, apoi folosind un toner. În aceste scopuri, sunt potrivite produsele cu un nivel neutru de pH, care sunt reprezentate pe scară largă în mărcile de produse cosmetice din farmacie. Este mai bine să alegeți un produs de curățare mai blând – lăptișor sau mousse. În ceea ce privește tonicul, acesta nu ar trebui să conțină alcool.

Alimentarea corectă este cheia succesului

De care vitamine are nevoie pielea noastră primăvara și în ce produse le găsim?

Vitamina A poate fi numită principală. Ajută la refacerea pielii și, de asemenea, la restabilirea elasticității. Surse: ficat, ouă, pește gras.

Vitaminele B vor deveni, de asemenea, ajutoare indispensabile în primăvară. Sunt necesare pentru a elimina uscăciunea, a reduce inflamația, a neutraliza acneea și a da elasticitate. Surse: cereale și alte cereale, nuci, fasole, carne, ouă, lapte, brânză.

Vitamina C va oferi pielii tale o culoare sănătoasă. În plus, ajută la restabilirea elasticității și este foarte importantă în perioada activității solare. Surse: citrice (portocale, mandarine, lămâi, grapefruit), ardei gras, roșii.

Vitamina E este un puternic antioxidant și stimulează reînnoirea celulelor, ajută la netezirea ridurilor și are un efect protector asupra pielii. Surse: uleiuri vegetale, nuci, semințe.

Vitamina K ajută la întărirea pereților vaselor de sânge, îmbunătățește circulația sângelui și microcirculația. Surse: spanac, salata verde, varza, cereale, dovleac, avocado.

Procedurile efectuate la salon

Masajele care vor normaliza activitatea glandelor sebacee, vor îmbunătăți tenul și nuanța pielii. Un bonus plăcut de la masajele faciale – sunt excelente pentru ameliorarea durerilor de cap, îmbunătățirea bunăstării și permițându-vă să vă relaxați. Această procedură poate fi efectuată la orice vârstă.

Îngrijirea la domiciliu de calitate + îngrijirea la salon + dieta echilibrată + somn adecvat + stil de viață activ, te ajută să obții o piele sănătoasă și frumoasă.

Autor: Nicoleta Bessarabova, stagiară

Foto: Pexels.com