Și-a transformat pasiunea pentru handmade într-o mică afacere. Cu multă migală şi imaginaţie, creează diferite hăinuțe, pernuțe și nu doar, care pot fi personalizate după dorințele clienţilor. A moștenit talentul de la mama și bunica sa, care de mică au învățat-o tot ce înseamnă lucrul de mână.

Vorbim despre Romina Datcu, originară din Bucovina, Suceava pentru care lucrul manual a devenit parte din rutina zilnică. Depune mult suflet și creativitate, astfel încât orice creație să iasă așa cum trebuie. Despre ce înseamnă să fii meșterița handmade, ce o inspiră când creează, dar şi ce lucrări găsim în portofoliul său, am am discutat în cadrul unui interviu.

„Am 33 de ani,  absolvit Școala de Arte și Meserii ” Iraclie Porumbescu” Frătăuții Noi. Pasiunea mi se trage din familie mama și bunica, care cos manual cămăși tradiționale”, a spus meșterița handmade.

Și-a dorit un viitor prosper și cu perspective, așa că a ales să muncească peste hotare. Dorința de a se dezvolta în domeniul antreprenoriatului și dorul de casa părintească au adus-o peste câțiva ani înapoi în România. Cu multă ambiție, perseverență, idei noi și ceva investiții, tânăra a decis să ducă mai departe dragostea pentru frumos, transmisă din generație în generație.

„Am fost plecată în Italia 10 ani. M-am întors în 2016 în Romania cu familia. Pregătită ca pasiunea de broderie moștenită de la bunică să o transform într-o afacere. Așa a prin viață “ROMINA DATCU broderie computerizată” care de la an la an a crescut. Începutul a fost mai greu, dar am mers pe sloganul dacă crezi în ceea ce faci vei reuși. Timpul meu îl împart între familie și afacere. Aşa că m-am ambiţionat să învăţ singură ”, adaugă meșterița.

Inspirată de copii, artă și tradiții Romina transformă orice bucată de material în diferite creații unice și speciale.

„Ce lucrări găsiți în portofoliul meu? Trusouri botez, Halate, prosoape, pernuțe, șorțuri, tricouri personalizate cu logo-ul, tot ce dorește clientul. Sunt deosebite pentru că sunt unice și create cu mult drag. Cea mai mare bucurie este când ajungi la sufletul clientului și îi simți mulțumirea. Să vezi ca munca ta este apreciată, este ce-a mai mare satisfacție și atunci când știi că poți face oameni fericiți”, povestește Romina.

Distribuie articolul: