Avon nu doar face femeile mai frumoase, ci are grijă și de sănătatea și bunăstarea lor. Astfel, în Broșura Avon găsești atât produse cosmetice, cât și cele sociale – marcate cu semnul fundiței roz și semnul infinitului. Profitul din vânzarea acestor produse este donat integral femeilor ce luptă cu violența domestică și cancerul glandei mamare. Roman Botnari este unul dintre cei mai activi Lideri Avon, care promovează campaniile sociale în rândul clienților și Reprezentanților din echipa sa.

Rolul campaniilor sociale l-am aflat la facultate. Am făcut jurnalism și trebuia să aleg în ce domeniu mă voi specializa: economic, politic, social sau cultural. Atunci am ales cel economic, iar mai târziu am înțeles că sunt mai aproape de domeniul social. De atunci știu ce înseamnă o campanie socială. Scopul ei este de a atrage atenția asupra unei probleme care poate afecta pe orcine. De obicei cele mai răspândite sunt campaniile sociale de informare și/sau în formă de eveniment. Acestea pot schimba atitudinea omului și viziunea lui față de problemă mobilizîndu-i spre o faptă bună cu intenția de a contribui la prevenirea și stoparea factorilor care duc la apariția problemei. Astfel tot ce se donează, dăruiește sau se cumpără, banii adunați, pleacă spre fondul celor afectați de problema promovată pentru ai susține și ajuta.

Anul acesta am fost desemnat ca cel mai implicat Reprezentant Avon. Cred că este vorba despre atitudinea mea în tot ceea ce am făcut odată ce am devenit Reprezentant. Niciodată nu m-am gândit că e atât de interesant și intrigant să fii Reprezentant la Avon. Un alt lucru deosebit a fost implicarea activă în „Campania pentru Sănătatea Sânilor” în care am procurat mai multe produse sociale din Broșura Avon, iar apoi le-am donat femeilor internate din cauza acestei maladii, la Institutul Oncologic din Chisinau. Astfel, banii investiți de mine vor fi folosiți pentru binefacere, iar produsele le-au trezit zâmbetul doamnelor ce trec tratamentul.

Dedic o bună parte din timp Reprezentanților mei, ca să reușesc să îi ajut și să îi acord suport la toți. Respectiv, relațiile dintre mine și reprezentanții mei sunt destul de strînse, și atunci cînd le sugerez, propun sau îi provoc, majoritatea se implică pentru că au incredere și știu că pot conta. De asta încă odată m-am convins chiar și cînd este vorba despre produsele sociale.

Dincolo de campaniile Avon mă implic în alte proiecte. Am un job de bază în domeniul social. Proiect finanțat din exterior care are drept obiectiv principal acordarea de servicii specializate persoanelor infectate/afectate de HIV/SIDA din Republica Moldova. Sunt lucrător social și îmi consult beneficiarii ajutându-i la reintegrarea lor în societate, fac o monitorizare a aderenței lor la tratament și îi susțin în menținerea aderenței pentru îmbunătățirea calității vieții și nivelului de trai. Într-un alt proiect care se desfășoară în Armata Salvării, sunt asistentul coordonatorului de proiect. Aici rolul meu este de a desfășura activități de profilaxie și combatere, informând tinerii din instituțiile de învățământ despre infecțiile cu transmitere sexuală, astfel reducând riscul de contaminare.

Familia mea a fost afectată de problema cancerului la sân. Atunci am înțeles ce înseamnă să pierzi pe cineva drag. Tot atunci am devenit mai prudent și grijuliu față de femeile dragi mie și îndeosebi față de mama. Mă rog mult pentru sănătatea ei și sugerez tuturor femeelor să găsească timp pentru sănătatea lor. Un control cel puțin pe an o să vă facă să vă simțiți mai sigure, iar noi copiii, soții, frații și tații voștri, vom ști că sunteți sănătoase și veți fi mereu alături de noi.

Dacă vrei să contribui la strângerea de fonduri pentru victimele violenței domestice și a cancerului la sân, procură produse dedicate din Broșura Avon, marcate cu fundița roz și semnul infinitului.

Avon_Corp_Logo_2c-page-001

P

Distribuie articolul: