În legătură cu situația din Ucraina, Întreprinderea de Stat „Poșta Moldovei” vă comunică faptul că instituția activează în regim obișnuit și toate serviciile poștale se prestează pe întreg teritoriul țării. Cu toate astea, „Poșta Moldovei” vine cu câteva precizări în legătură cu modul și termenii de livrare.

„Reieșind din faptul că transportul aerian a fost temporar sistat, trimiterile poștale internaționale vor parveni cu întârziere pe teritoriul Republicii Moldova. În acest context, mizăm pe înțelegere și răbdare din partea voastră. La moment, depunem efort maxim întru identificarea soluțiilor pentru a intensifica procesul de expediere și recepționare a trimiterilor poștale pe cale terestră către toate destinațiile”, informează Poșta Moldovei într-un comunicat.

În cazul în care vor interveni modificări, „Poșta Moldovei” va informa suplimentar prin intermediul paginilor oficiale.

Pentru a afla detalii despre evoluția situației rugăm să contactați instituția prin intermediul rețelelor de socializare, sau la numărul de telefon al Serviciului suport clienți – 022 270 044.

Sursa: diez.md 

Distribuie articolul: