Brandul Orange evoluează, pentru a răspunde noii sale strategii la nivel de Grup, Essentials 2020, și promisiunii pe care o face clienților: de a fi întotdeauna aproape pentru a-i conecta cu ce e esenţial în viaţa lor.

„Strategia noastră este construită în jurul clienţilor, cărora le facem o promisiune fermă. Prin noua noastră expresie de brand, prin noua poziţionare a ofertelor si serviciilor, prin deservirea clienţilor  venim în întâmpinarea lor cu ceea ce este esenţial pentru ei. Suntem pregătiţi să oferim în continuare o  conectivitate îmbunătăţită şi să îi însoţim în marea transformare digitală. Vom reinventa relaţia cu clienţii, oferind soluţii performante pentru a fi conectaţi cu ceea ce este important în vieţile lor, de la familie până în viaţa profesională.  Vom continua să  fim alături şi să oferim o experienţă incomparabilă, pentru ca la Orange fiecare să fie conectat la tot ceea ce este esenţial pentru el”, a declarat Liudmila Climoc, Director General Orange Moldova.

O nouă promisiune de brand 

Brandul Orange vine cu o nouă promisiune, de a conecta clienţii şi de a fi mai aproape de ceea ce este important pentru ei în viaţa de zi cu zi.  Noua poziţionare a brandului Orange în Moldova este centrată în jurul a 8 teme: Familie, În mişcare, Distracţie, Afaceri, Beneficii, Stare de bine, Preţ bun, Tehnologie, care corespund nevoilor esenţiale ale clienților şi cărora Orange le răspunde prin produsele și serviciile oferite. 

În comunicarea externă, promisiunea este exprimată printr-o nouă semnătură a brandului, „Mai aproape de ce-i important pentru tine”, şi o nouă identitate vizuală, care explică într-un mod simplu şi prietenos felul în care serviciile Orange le pot face viaţa mai uşoară clienţilor.

Din 1 octombrie, un nou portofoliu de servicii, smartphone-uri şi tablete, obiecte inteligente sunt disponibile la Orange pentru a rămâne mereu conectat:
· la ce înseamnă familie;

· la ce-i important oriunde ai fi;

· la distracţia ta.

În acest context, noile oferte ale companiei vin să fortifice noua filosofie a brandului, prin care ascultăm și răspundem necesităților de comunicare ale clienţilor. Orange va continua în acelaşi ritm, să aducă și mai multe produse inovative, servicii digitale şi utile pentru clienți.

Orange – mai aproape de ce-i important pentru tine!

P.

Distribuie articolul: