Cu toții avem parte de schimbări în viață, iar schimbările, se știe, întotdeauna sunt spre bine. Acestea ne duc la o nouă dezvoltare, la ceva mult mai bun și pur și simplu la o evoluție. Pentru o rețetă de succes, uneori e nevoie să adaugi ingrediente noi, nu-i așa? Uite că acum cunoscutul brand Mimimi Cakes are parte de noi ingrediente și de o nouă transformare. Așadar, s-a modificat NUMELE de brand. Acum oficial, ei sunt „MIRO”

Compania a avut parte de un Upgrade, care îi va duce la un alt nivel. Acum deja cu un nou nume, MIRO, ne spun că această decizie este consecința dezvoltării și a maturizării lor. Desigur că această minunată transformare a fost celebrată. Astfel, fondatorii brandului, Loredana și Ion Poparcea, în seara de 7 iunie, au avut parte de o adevărată sărbătoare. A fost organizat un eveniment cu adevărat special, brandul „MIRO” i-au avut alături pe cei mai fideli clienți, prieteni și pe echipa care muncește zi de zi pentru a crea ceva frumos, gustos, creativ și proaspăt.

Depre nume – MIRO

Miro – mai mult decât un nou nume. Miro reprezintă domeniul patiseriei dus la nivel de artă.

„Prieteni, iată că a venit momentul în care putem împărtăși cu voi noul nume al companiei noastre. Un proiect la care am muncit cu pasiune și dedicație zile și nopți. S-a ajuns la nevoia și dorința de a schimba numele brandului în unul mai reprezentativ, mai matur și mai artistic. În procesul căutării unui nume nou, s-a ținut cont ca acesta să transmită perfect ideea de creativitate, artă și unicitate. Multiplele idei și variații au condus la apariția numelui „MIRO”. În continuare o să construim o comunitate frumoasă, cu oameni fericiți, creativi și mulțumiți. Portretul MIRO va fi recunoscut de fiecare”, au declarat fondatorii brandului

Un proiect care a început cu un tort pentru ziua de naștere soțului, copt de Loredana Poparcea, care în timp a devenit simbolul deserturilor autentice, cu gust și savoare.

La început Loredana și Ion erau integral sufletul afacerii, dar cu timpul au simțit nevoia de a crea o echipă care ar valoriza la maximum gustul și savoarea torturilor din ingrediente naturale, dar și aspectul estetic sofisticat. Frumoasa pereche a creat un brand dulce, care timp de 6 ani a devenit arhicunoscut în Chișinău.

Dulciurile MIRO au certificat de calitate, sunt transportate cu mașină specializată frigorifică și sunt absolut personalizate – de la torturi de nuntă la suport candy bar-uri apetisante, bucură ochii, dar și papilele gustative. 

La moment echipa include 25 de oameni, inclusiv cofetarul șef – Ion Crihan, care a fost și el prezent la eveniment cu familia sa. Atmosfera evenimentului a fost una caldă, intimă, cu muzică și voie bună. Oaspeții au participat la un concurs cu premii – vouchere și au gustat, desigur, din tortul aniversar, fără de care petrecerea nu ar fi fost completă.

Ce-și propune în viitor MIRO?

„Ne propunem să fim Top producători de torturi personalizate din ingrediente naturale. La fel ne propunem să creștem echipa cu și mai mulți profesioniști și să formăm împrejurul jurul brandului o comunitate de oameni care apreciază produsele calitative, din ingrediente sincere”, a declarat Ion Poparcea. 

Iar pentru o idee atât de frumoasă și dulce, dar totodată integră și sustenabilă, MIRO într-adevăr merită recunoaștere, apreciere, dar și o comunitate frumoasă, cu oameni fericiți și creativi, care aleg calitatea superioară a dulciurilor la evenimentele importante din viață!

Tu ai reușit să guști vreodată din deserturile „MIRO Cakes”? 

Distribuie articolul: