Pe 21-22 septembrie, Chișinăul a devenit pentru a 16 oară capitala modei a designerilor autohtoni. Gazda evenimentului, showroom-ul Jaguar Land Rover a adunat interpreți, oameni de afaceri, jurnaliști, bloggeri, dar și toate persoanele pasionate de modă. Oaspeții au îmbrăcat ținute de la designerii autohtoni și au venit să admire creațiile proaspăt scoase din ateliere.

În weekend-ul trecut, peste 30 de creatori și-au prezentat pe podium colecțiile pentru care au muncit zile și nopți, demonstrând încă odată că  industria textilă de la noi face pași enormi în timp record. Design-ul original, stofele naturale și delicate, de cea mai înaltă calitate, sunt caracteristicile articolelor vestimentare prezentat. Designerii au optat pentru culorile în trend din acest sezon, iar accentul a fost pus pe detalii.

Noile colecțiile i-au impresionat pe invitați, lucru care a fost evident pe rețelele de socializare.

„Moldova Fashion Days este cel mai așteptat fashion show, care a reușit să ridice industria modei din țara noastră la cel mai înalt nivel. Mă bucur să mă număr printre ambasadorii digitali ai evenimentului”, a menționat Rodica Rusu, prezentatoare TV, blogger.

„Acest eveniment promovează brandurile autohtone cu experiență și oferă o pistă de lansare pentru designerii noi.”, a menționat stilista Xenia Bugneac.

„Deja de 5 ani merg cu drag la Moldova Fashion Days. Fiecare ediție vine cu ceva nou: decor, panouri inspirate pentru fotografii, parteneri creativi și colecții inedite”, Cristina Gurez, jurnalist, ambasador digital MFD.

Premiera acestei ediții a fost defilarea roboților manevrați de absolvenții programelor Tekwill Academy Kids.

Designerii de accesorii de la ZIP House și-au prezentat colecțiile la Pop-Up Shop, de unde invitații au avut ocazia să-și achiziționeze bijuterii și accesorii.

În pauze, oaspeții au servit băuturi selecte și gustări sănătoase, au făcut poze și s-au distrat la maxim.

Împreună cu partenerii noștri de dezvoltare dorim să optimizăm promovarea brandurilor noastre prin derularea campaniilor digitale de comunicare. Una dintre piețele-pilot în acest sens este România, odată ce mulți dintre producători sunt deja prezenți pe această piață, având depozite și magazine de desfacere. Îmi doresc ca producția creată/fabricată în Moldova să cucerească cât mai multe inimi, fiind apreciată și purtată cu drag atât de cetățenii noștri, cât și de cei peste hotarele țării”, menționează Rodica Verbeniuc, directoarea Agenției de Investiții a Republicii Moldova.

Moldova Fashion Days, eveniment bi-anual ajuns la a 16-a ediție este organizat de Asociația Patronală din Industria Ușoară, sub egida Invest Moldova, cu susținerea partenerilor strategici USAID, Suedia și UK aid.