Supă de mazăre cu aromă de trufe, risotto cu cerneală de sepie și prăjitură Charlotte - sună foarte gustos, nu-i așa? Uite asta au gătit participanele la ultimul masterclass marca Meatless Friday organizat de Daniela Dermengi, autoarea blogului pentru femei Ladylike. Dacă te uiți la poze și încerci să-ți imaginezi ce curcubeu pe cerul gurii ar face aceste bunătățuri, cam uiți că acolo nu vei găsi niciun pic de carne. Dar acesta este și scopul masterclass-urilor gastronomice organizate de Daniela - să convingă pe tot mai mulți oameni că mâncarea poate fi gustoasă și diversă fără pic de proteină animală în ea.

Masterclass-ul a fost organizat în studioul gastronomic Lo Chef, iar chef-ul Marian Danu a sărit peste așteptările participantelor cu niște rețete total inedite. 

Dacă vă uitați la poze, probabil cel mai mult vă întrebați ce este acea prezență neagră din farfurie – deși arată cum arată, gustul este unul de milioane, ne asigură Daniela Dermengi. Este risotto cu cerneală de sepie, aceasta din urmă având multiple beneficii pentru sănătate, de la prevenirea cancerului până la menținerea sănătății inimii.

Celelalte rețete de la masterclass-ul nr.3, dar și mai multe poze puteți găsi pe pagina de facebook a masterclass-ului, dar și pe pagina Meatless Friday by Ladylike.

Campania Meatless Friday by Ladylike este o campanie ce promovează reducerea consumului de carne prin excluderea acesteia din alimentație pentru cel puțin o zi pe săptămână. Campania a fost lansată în premieră în Moldova de Daniela Dermengi, și este promovată ca o campanie de educare alimentară a populației.

Campania nu este finanțată, de aceea de fiecare dată organizarea masterclass-urilor culinare este susținută de diverși parteneri. Cel de-al treilea masterclass marca Meatless Friday by Ladylike a avut ca parteneri de aur cosmetica naturală ANTOS, bijuterii hand-made Stasya Bijoux, produsele și ingredientele din bucătăria italiană marca Casa Rinaldi, compania de cosmetică și parfumuri L’Ambre și salonul Doctor Lica, iar parteneri de argint au fost fotograful Alex Morgoci, covrigăria Gusto Pretzel, brandul autohton de haine pentru femei Nanetty. Partenerul media al campaniei este site-ul EA.md.

P