Este creativ și carismatic – ingrediente esențiale, care, combinate cu talentul său culinar, îl transformă în favoritul clienților, al învățăceilor și al telespectatorilor. Dar Marian Danu este mai mult decât atât – un antreprenor care a construit un brand recunoscut și câteva afaceri de succes. Iar pentru viitor are planuri și mai mari.

Ce a reușit?

Marian Danu crede în fapte, nu în vorbe, de aceea a mers hotărât, pas cu pas, spre realizarea viselor sale personale, de carieră și în afaceri:

  • Și-a creat o familie frumoasă și o „familie” profesională, care îl susțin necondiționat,
  • A studiat bucătăria italiană timp de ani de zile chiar la originea acesteia, în Italia, „furând” secretele bucătarilor iscusiți,
  • A revenit în țară pentru a aduce consumatorilor de aici rețete autentice, create din ingrediente de calitate,
  • A lansat studio-ul „Lo Chef”, locul în care se țin masterclass-uri apetisante și se fac cele mai „instagramabile” poze cu bucate,
  • A oferit servicii de catering cu meniuri creative și deosebite,
  • A devenit coprezentator al unei emisiuni matinale, unde gătește în direct, împărtășind rețetele sale preferate miilor de telespectatori,
  • A deschis „Lo Chef Cafe”, primul său restaurant, cu un meniu gândit în cele mai mici detalii, pentru cunoscători și doritorii de a se familiariza cu bucătăria italiană veritabilă.

Ce urmează? 

„Un parcurs frumos, felicitări!”, ar spune unii, Marian însă nu se culcă pe lauri, are noi scopuri, și mai ambițioase. Face constant eforturi pentru a alege cele mai bune produse, rețete autentice, angajați profesioniști, astfel încât „Lo Chef” să fie asociat în primul rând cu calitatea. Aceasta este valoarea fundamentală pe care vrea să o insufle și clienților – să aprecieze calitatea și să nu facă niciun compromis în această privință. Iar pentru ca cerințele publicului tot mai exigent să poată fi acoperite, Marian Danu visează să deschidă o școală culinară acreditată, în care să studieze și să crească viitorii bucătari maeștri ai gustului și ai calității.

Oamenii întreprinzători, care au curajul și tenacitatea necesare pentru a-și realiza ideile și nu se opresc până își văd visele împlinite, sunt în centrul noii campanii globale METRO, care îi susține pentru atingerea marilor și micilor succese. Astfel METRO atrage atenția asupra eforturilor, reușitelor și obiectivelor de viitor ale clienților săi, cei care contribuie direct la creșterea economică a țării, la bunăstarea oamenilor și la dezvoltarea comunității. Pentru a-și reconfirma susținerea continuă față de partenerii săi – antreprenori mici și mijlocii, profesioniștii din industria alimentară și cea hotelieră, dar și familiile din întreaga țară – compania vine cu o promisiune: „Succesul tău este afacerea noastră”. Acesta este sloganul METRO Cash & Carry, utilizat la nivel internațional, în toate țările în care este prezent inconfundabilul logo galben-albastru.

***

Te inspiră persoanele creative și ai vrea să pui umărul la succesul lor? Suntem în căutarea oamenilor dornici să se alăture celor 600 angajați care nu lucrează pentru METRO, dar pentru succes. Te așteptăm în echipa noastră! Accesează https://www.metro.md/cariera  pentru a găsi ofertele de muncă și află mai multe despre beneficiile de care te poți bucura.

P

Distribuie articolul: