„Trecem cu toţii printr-o perioadă dificilă pe care o putem traversa doar împreună, cu solidaritate şi empatie pentru cei din jur. Noi, ca retailer, avem un rol important şi o mare responsabilitate, prin urmare, personalul din magazine depune zilnic eforturi pentru ca fiecare client să îşi facă cumpărăturile într-un mod sigur, având în vedere condiţiile actuale”, spune Vasile Dragan, fondator „Moldretail Group” S.R.L – rețeaua de magazine Linella, într-un comunicat al companiei.

„În continuare, siguranța e cea mai importantă și acționăm conform unui plan de măsuri pe care le-am pus deja în aplicare. Ne dorim să sprijinim cât mai mult comunitatea și în această perioadă am venit cu mai multe inițiative de susținere atât al sistemului medical, cât și ajutând persoanele vulnerabile, care se confruntă cu dificultăți materiale severe și fac față cu greu acestei perioade de stres”, continuă Vasile Dragan.

Pe parcursul anilor, Linella s-a remarcat prin contribuția socială, care este una dintre direcțiile încorporate în activitatea companiei, iar în aceste momente rămâne în continuare aproape de comunități și de persoanele care au nevoie de sprijin special în această perioadă, alăturându-se mai multor acțiuni de suport din întreaga țară, valoarea acestora fiind de peste 1,5 milioane lei:

  • în data de 16 martie Linella a contribuit cu o donație de 100.000 de lei către spitalul Toma Ciorbă și 50.000 de lei către Spitalul Clinic Municipal de Urgență, sume alocate pentru consolidarea capacității sistemului medical moldovenesc de prevenire și tratare a pacienților;
  • așa cum rețeaua de magazine Linella este prezentă pe întreg teritoriul țării și simt vulnerabilitatea lucrătorilor din regiuni, din 23 martie și pe durata întregii situații excepționale, Linella aprovizionează zilnic personalul medical din substațiile Spitalului de Urgență din regiunea de nord a țării, cu câte 400 de prânzuri calde;
  • achiziționarea din afara țării a 15.000 de măști respiratorii de tip medical N95 și donarea acestora către instituțiile medicale care vor ajuta la protejarea sănătății personalului medical, dar și a pacienților, cât și la prevenirea răspândirii virusului;
  • în data de 5 aprilie au venit în sprijinul a 500 de familii social vulnerabile și persoane în etate din localitățile aflate în regim de carantină, cu produse alimentare de primă necesitate, pentru locuitorii din r. Soroca, r. Ștefan Vodă, s. Carahasani și s. Bălceana.

Alături de aceste acţiuni de solidaritate, Linella a implementat și o serie de măsuri de precauție, atât în magazine, în depozite, cât şi la sediul central, pentru siguranţa şi protecţia angajaților și a consumatorilor, cum ar fi:

  • Modificarea programului magazinelor: pentru mai multă siguranță în magazine, au fost luate măsuri suplimentare de prevenție, astfel toate magazinele Linella din țară, funcționează până la orele 22:00. Astfel putând să asigure fluxul de marfă și să fie luate măsurile necesare de igienă și dezinfecție relevante situației;
  • Limitarea accesului în magazine, în perioadele în care sunt aglomerate, la un număr redus de persoane;
  • Instalarea ecranelor de protecție la casele de marcat, pentru protecția personalului, cât și a consumatorilor;
  • Semnalizarea cu marcaje speciale pe podea, în zona caselor de marcat pentru indicarea distanței de cel puțin 1 metru între client;
  • Igienizarea și dezinfectarea spațiilor și suprafețelor comune din magazine, la fiecare 2 ore;
  • Aerisirea magazinelor de câteva ori pe zi, timp de 15-20 minute;
  • Soluții dezinfectante și mănuși de protecție disponibile la intrarea în magazine, la care au acces atât echipele din magazine, cât și clienții;
  • Asigurarea cu măști de protecție pentru angajații din magazine;
  • Echiparea cu viziere de protecție pentru angajații din prima linie;
  • Recomandare pentru plata cu cardul sau cu telefonul;
  • Recomandarea unui comportament responsabil prin cumpărarea doar a cantității necesare de produse;
  • Recomandarea de a evita cumpărăturile în orele de vârf și staționarea pe termen lung în magazine;
  • Recomandarea de a efectua cumpărături doar un singur membru al familiei sau apropiat;
  • Deși traversăm cu toții printr-o situație incertă, conducerea companiei Linella asigură angajaților, că aceștia nu vor suferi micșorări salariale sau reducerea forței de muncă, în plus munca și efortul depus a angajaților din prima linie va fi răsplătită adițional.

În continuare, echipa Linella, anunță că vor urma și alte măsuri toate gândite și îndreptate pentru a ajuta comunitatea, ca astfel să trecem cu bine, împreună, peste această perioadă.

P

Distribuie articolul: