Toată lumea învață, o dă în bară și revine asupra dificultăților pe care le întâmpină. Promovarea pe pagina de Instagram este un domeniu aproape amazonian pentru majoritatea utilizatorilor, pentru că nu îi cunosc șiretlicurile și sforile de care trebuie să te folosești pentru a avea loc sub soarele celor inițiați.

Câteva momente „sfinte” de care nu țin cont mulți dintre consumatorii acestei platforme, care oferă oportunități exhaustive, mai ales că este într-o continuă schimbare. Așa că, Nota Bene!

  1. Folosirea corectă a #- hashtag-urilor. Unii postează un video sau fotografii fără a se gândi corect la hashtag-ul care trebuie să fie utilizat sau nu cunoaște cum acesta funcționează.
  2. Contentul plasat este lipsit de prezența umană, or, asta lasă impresia de rigiditate și neutilizare ale produselor/serviciilor prestate. Reacțiile adevărate rămân în spatele ușilor închise.
  3. Mulți uită de formatul video atât de mult solicitat în ultimul timp. Da, fotografiile au impactul lor, dar sufletul se vede în mișcare.
  4. Nu apelează niciodată la un specialist, care ar putea să îi prezinte un alt punct de vedere ale lucrurilor care trebuie cizelate sau îmbunătățite.
  5. Lasă echipa, care lucrează pentru produs/serviciu, în umbră. Un contact cu cei care muncesc supra produsului final, creează o relație mai caldă pentru un potențial client.
  6. Detaliile produselor/serviciilor prestate nu sunt prezente.
  7. Imaginile suferă din lipsă de lumină sau unghi nereușit. Când lucrăm cu un specialist în foto/video, lipsește implicarea unei persoane care are o creativitate în acest sens, iar produsul nu este livrat în conformitate cu ideea sau mesajul acestuia.
  8. Pastila magică nu există, este nevoie de efort și dorință de a vinde așa, încât să vrei să cumperi și tu propriul produs/serviciu.
  9. Trebuie să fie axată toată strategia pe segmentul vânzări, or, asta este logica activității unui business pe această platformă. Mesajul trebuie să fie clar, cu un call-to-action bine determinat – dacă publicitatea nu convinge propria echipă să cumpere, el trebuie schimbat.

Într-o lume, unde partea distinctivă virtuală ne acaparează atenția, și este nevoie de o școală nouă, unde click-ul a reinventat economia globală și nu poți respira normal din cauza lipsei de internet, trebuie să învățăm să fim mai aproape de oameni „altfel”.

Oportunități și pârghii sunt mii, este necesară o abordare corectă pentru nișa în care se numără activitatea fiecărui utilizator. Unii se înregistrează cu gândul la o nouă alternativă a facebook-ului, însă piața oferă o doza sănătoasă de potențiali clienți, care s-ar bucura de un market on-line cu livrare la ușă sau meșteri fauri.