Cartea “Încântare: Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți” scrisă de Guy Kawasaki este un ghid esențial pentru cei interesați să învețe cum să creeze conexiuni autentice și să influențeze pozitiv oamenii fără să recurgă la manipulare. Autorul definește conceptul de “încântare” ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizație sau idee. Această carte oferă o perspectivă revoluționară asupra modului în care putem construi relații solide și loiale cu cei din jurul nostru.

Guy Kawasaki pune accentul pe faptul că încântarea nu are nimic de-a face cu manipularea, ci mai degrabă cu transformarea relațiilor și a situațiilor interumane. Ea poate transforma ostilitatea în amabilitate și poate remodela amabilitatea în afinitate. Este un sentiment puternic care poate apărea în diferite contexte, de la tranzacții comerciale la negocieri dificile între companii concurente sau chiar în mediul online, cum ar fi pe rețelele sociale.

O parte din valoarea acestei cărți constă în faptul că oferă numeroase exemple concrete și sfaturi practice pentru a pune în aplicare principiile încântării în diferite situații. Cu ajutorul autorului, cititorii vor învăța cum să devină mai încrezători și să câștige loialitatea celor din jur prin intermediul comunicării autentice și a valorilor adevărate.

Mai mult, cartea este susținută de mărturiile unor personalități de marcă, precum Sir Richard Branson, Robert Cialdini, Steve Wozniak și alții, care recunosc importanța conceptului de încântare în afaceri și în viața de zi cu zi. Aceste mărturii subliniază relevanța și impactul pozitiv pe care această carte îl poate avea asupra cititorilor.

“Încântare: Arta de a influența sentimentele, gândurile și acțiunile celorlalți” este o carte esențială pentru cei interesați să își dezvolte abilitățile de comunicare și să influențeze pozitiv oamenii din jurul lor. Guy Kawasaki oferă o perspectivă inovatoare asupra acestui subiect și pune la dispoziție instrumente practice pentru a atinge acest obiectiv. Această carte este o lectură obligatorie pentru oricine dorește să se remarce în mediul profesional și personal.

Guy Kawasaki, fost „evanghelist șef” la Apple, este un expert recunoscut în domeniul afacerilor și al tehnologiei. Lucrările sale sunt apreciate la nivel internațional, iar în această carte, își împărtășește cunoștințele și experiența într-un mod accesibil și captivant.

Video despre carte: